Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:35:29 GMT

واکنش رییس بارسلونا به خبر جدایی مسی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۹۳۰

جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نسبت به شایعاتی که اخیرا مبنی بر جدایی لیونل مسی ستاره آرژانتینی از جمع آبی اناری پوشان مطرح شده، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارتومئو گفت: قلب لیونل مسی همراه تیم فوتبال بارسلونا است. او بار‌ها به من گفته که دنیای حرفه‌ای فوتبالش را در این تیم به پایان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر جدایی او از تیم بارسلونا یک شایعه است.

البته لیونل رابطه مسی و بارتومئو خوب نیست. رسانه‌های مختلف بار‌ها اختلاف این ۲ نفر را منعکس کرده اند. ابتدای سال آینده دوره ریاست بارتومئو به پایان می‌رسد و شاید مسی اجازه ندهد که او بار دیگر در سمتش ابقاء شود.

لیونل مسی در پیروزی شب گذشته بارسلونا توانست با ثبت ۲ پاس گل مجموع پاس‌های منجر به گل خود را به عدد ۱۹ برساند. او اکنون گل ساز‌ترین بازیکن لالیگا (لیگ برتر فوتبال اسپانیا) است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری بارسلونا مسی بارتومئو محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید

ال‌کلاسیکو باز هم خالی از جنجال و حاشیه نماند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته در جریان برگزاری ال‌کلاسیکو روی ارسال یک‌ کرنر ضربه لامینه یامال تا آستانه عبور کامل از خط دروازه رفت اما داور به کمک VAR آن را گل تشخیص نداد تا همین مسئله سوژه جنجالی برای کاتالان‌ها شود. اگر چه خبرنگاران طرفدار رئال مادرید معتقدند حتی اگر توپ از خط عبور می‌کرد این‌ گل به دلیل اینکه کوبارسی دید لونین را مختل کرده است، باید آفساید اعلام می‌شد اما بر اساس بررسی بین‌اسپورت مقدار کمی از توپ از خط عبور نکرده بود.

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، عصر دوشنبه در واکنش به این اتفاق بیانیه‌ای را صادر کرد و گفت: «هواداران عزیز! به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا مایلم نارضایتی ناشی از این واقعیت را ابراز کنم که یک روز پس از یکی از مهم‌ترین مسابقات در تقویم جهانی، سوءاستفاده از ابزار VAR رخ داده و همان طور که می‌دانید هرگز طرفدار جدی VAR نبوده‌ام، زیرا فکر می‌کنم همان طور که کارایی هم دارد اما شادابی فوتبال را از بین می‌برد. اما چیزی که از آن حمایت می‌کنم این است که از آنجا که این فناوری را داریم، باید همیشه از آن برای جلوگیری از اشتباهاتی که ممکن است منجر به تصمیمات ناعادلانه شوند، استفاده شود.

با این بیانیه نه‌تنها می‌خواهم نارضایتی مردم بارسلونا را از سوءمدیریت VAR که دیروز رخ داد، ابراز کنم بلکه می‌خواهم تاکید کنم با اینکه ابزاری است که مدتی است همراه ما بوده ولی همچنان باعث سردرگمی و تناقض می‌شود و استانداردها بسته به مسابقات و تیم‌ها تغییر می‌کنند.

لاپورتا در ادامه گفت: ما سختی کار داوری را درک می‌کنیم اما دقیقا به همین دلیل است که ابزارهایی مانند VAR وجود دارد که باید به برگزاری رقابت عادلانه‌تر کمک کند و نه برعکس. دیروز چندین صحنه بحث‌برانگیز وجود داشت اما در بین همه آنها یک صحنه برجسته بود و می‌توانست نتیجه دیدار نهایی را تغییر دهد. به عنوان یک باشگاه می‌خواهیم آنچه را اتفاق افتاده، تأیید کنیم و به همین دلیل به شما اطلاع می‌دهم که ما در باشگاه بارسلونا بلافاصله از هیات داوران فنی و فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌خواهیم که تمام تصاویر و فایل‌های صوتی تولیدشده در هنگام ضربه گل را در اختیار ما قرار دهند.

لاپورتا همچنین تاکید کرد اگر بعد از بررسی مدارک تایید شود که گل درست بوده، رسماً درخواست تکرارشدن بازی را خواهد کرد: «اگر تایید شود که این یک گل درست بوده است، همان طور که معتقدیم، فراتر خواهیم رفت و درخواست تکرار را بازی خواهیم داد؛ همانطور که در یک مسابقه اروپایی به دلیل خطای VAR اتفاق افتاد.»

اما نکته عجیب اینجاست که لاپورتا در ابتدای فصل یکی از مخالفان اصلی تکنولوژی خط دروازه بود و به آن رای منفی داد.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شادی خدیرا پس از گل به بارسا (عکس) حرفهای ژاوی قبل از ال کلاسیکو

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان