Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست بررسی وضعیت جذب اعتبارات عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا هستیم.

وی استفاده از ماسک را یکی از مهمترین راهکارها برای پیشگیری از شیوع کرونا دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان ادارات و مراجعین ملزم به استفاده از ماسک هستند و ارائه خدمات در غیر این صورت امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خواستار تلاش برای تأمین نیازمندی‌های بیمارستان‌های استان و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در این حوزه شد و بیان کرد: بیمارستان‌های پنج شهرستان در زمینه اکسیژن‌از دچار کمبود بودند که این نیاز در حال تأمین شدن است.

وی با اشاره به اینکه پاییز سختی را در شرایط کرونایی پیش رو خواهیم داشت اضافه کرد: باید نظام درمانی استان را از هم‌اکنون برای مقابله با کرونا آماده کنیم.

گراوند بیان کرد: شهرک زیست فناورانه استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در زمینه تولید محصولات غذایی و دارویی است و شاهد تولید خیار دریایی، جلبک، محصولات دارویی و غذایی در این شهرک خواهیم بود.

وی با اشاره به قابلیت جزیره عباسک برای تولید محصولات دریایی ادامه داد: اجرای پروژه تولید جلبک دریایی در شهرک زیست فناورانه دارای ۸۵ درصد پیشرفت است که سودآوری و اشتغال‌زایی بالایی را در پی دارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر از ظرفیت مهم خدادادی از جمله سواحل و دریا بهره‌مند است که در این راستا باید توسعه فعالیت‌های تولیدی در شهرک زیست فناورانه دلوار مورد توجه قرار بگیرد.

وی وضعیت جذب اعتبارات را مطلوب دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی تا پایان شهریور مهلت دارند نسبت به جذب اعتبارات عمرانی اقدام کنند هر چند بخش عمده‌ای از اعتبارات تاکنون جذب شده است.

گراوند از تأمین اعتبار برای ایجاد اورژانس هوایی بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای ساخت اورژانس هوایی زمین آن تأمین و واگذار شده که برای ساخت آن باید تلاش شود.

کد خبر 4967191

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر زیست فناوری ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه