Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازی‌ها ادامه یابد یا نیابد، پرسپولیس قهرمان است و برای قطعی شدن قهرمانی به دو برد نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی رسول پناه در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: چند هفته پیش پس از عیادت از یک بیمار، احساس کردم که به کرونا مبتلا شدم. شرایطم رو به بهبود بود و روز گذشته تستم منفی شد و امروز در باشگاه حاضر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التهاب عضلانی و تب پس از یکی دو روز به سراغ من آمد که خدا را شکر خفیف بود و قرنطینه را آغاز کردیم.

وی درباره وضعیت سلامتی خانواده خود گفت: همه اعضای خانواده، از جمله مادرم به کرونا مبتلا شدند که مادرم در ICU است. متأسفانه این بیماری هولناک است و مردم هم آن را اصلاً جدی نمی‌گیرند. اوضاع وحشتناک است و یک تخت خالی در بیمارستان‌ها وجود ندارد. دولت زحمت می‌کشد اما در مهار کرونا کار از دستش در رفته است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: ماسک‌ها هم که نظارتی روی ساخت آن‌ها نیست، به‌تنهایی اکتفا نمی‌کند و ممکن است مردم دچار بیماری شوند. اوضاع کشور با این بیماری واقعاً خراب است. بخش‌های اطفال و قلب بیمارستان‌ها تعطیل شده و در حیاط بیمارستان‌ها هم بیماران کرونا هستند. اوضاع فراتر از قرمز است. کرونا گرفتگی رگ و لخته خون ایجاد می‌کند و ممکن است این لخته در مغز، قلب یا کلیه باشد. ویروس به همه جا حمله می‌کند، در انتقال خون و اکسیژن اختلال ایجاد می‌کند و باعث سکته یا از دست دادن کلیه یا کبد می‌شود. کرونا یک بیماری پُرهزینه است و هر تست PCR در حدود 900 هزار تا یک میلیون تومان هزینه دارد که همه نمی‌توانند از پس آن بر بیایند.

وی در مورد شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: کارها به‌خوبی پیش می‌رفت و در مسیر خودش حرکت می‌کرد. صبح تا شب کار پرسپولیس را در منزل انجام می‌دادم و راننده برای اینکه من اسناد را امضا کنم، به خانه ما می‌آمد. برخی اوقات که نیاز به حضورم بود، با رعایت پروتکل‌ها از خانه بیرون می‌آمدم و کارها را انجام می‌دادم.

رسول پناه درباره مشکل ذی‌حساب با بازیکنان تیم بیان کرد: ذی‌حساب تنها کسی است که با مدیرعامل، پای چک‌ها را امضا می‌کند. ذی‌حساب برای ما فرستادند که وزارت اقتصاد باید او را تأیید کند و این رویه زمان می‌برد وگرنه جدلی در کار نبود و فقط گفتند صبر کنید. حقوق پرسنل مشروط به امضای ذی‌حساب بود که منتظر حضور او در باشگاه شدیم. از اختیار خودم استفاده کردم و گفتم چک پرسنل را بدهید. حقوق پرسنل تا امروز پرداخت‌شده و بازیکنان 70 درصد قرارداد خود را گرفتند. امروز هم پاداش چند پیروزی و حقوق معوقه آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد جدایی بیرانوند از پرسپولیس اظهار کرد: در قرارداد آنتورپ با پرسپولیس نوشته که بیرانوند باید تا 25 اسفند برای تست‌های پزشکی به بلژیک می‌رفت و تا 11 تیر باید بازیکن رسمی آنتورپ شود. استعلامی از فیفا گرفتیم و فیفا هم به بخشنامه‌ای استناد کرد. با آنتورپ مکاتبه کردیم و این باشگاه هم مقدمات سفر بیرانوند، از جمله ویزا و بلیت را فراهم کرد. بیرانوند هم یک بار خواست برود که او را بازگرداندند. آنتورپ اما اعلام کرد این بخشنامه، مستلزم توافق دو باشگاه است. برای جلوگیری از التهاب و شکایت، اعلام کردیم از 11 تیر از حضور بیرانوند در پرسپولیس جلوگیری کردیم تا تعیین تکلیف شود و او در بلژیک تست بدهد. ما به تعهدات خود عمل کردیم و منتظریم آنتورپ هم به تعهداتش عمل کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با برنامه‌ای در رادیو صحبت می‌کرد، در واکنش به بیماری بازیکنان استقلال و فولاد به کرونا بیان کرد: امیدوارم سلامتی همه برگردد. سازمان لیگ ابتدا باید راستی آزمایی کند. چون برخی آزمایشگاه‌ها تست‌های منفی و مثبت کاذب دارند. این سازمان باید آزمایشگاه‌های معتمد معرفی کند تا تیم‌ها در این آزمایشگاه‌ها تست بدهند. در شرایط فعلی، فوتبال پاکیزه‌ترین شغل است و پروتکل‌ها بهتر رعایت می‌شود. آیا عوامل اجرایی، فیلمبردارها و عکاس‌ها هم تست کرونا داده‌اند؟ اگر با دقت نظارت شود، 75 درصد می‌توان مسابقات را برگزار کرد. البته سلامت مردم اولویت ماست.

وی در خصوص احتمال تعطیلی لیگ برتر تصریح کرد: تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. بازی‌ها ادامه یابد یا خیر، پرسپولیس قهرمان است و با وضعیت سایر تیم‌ها، برای قطعی شدن قهرمانی به دو برد نیاز داریم. موضوع این است که قهرمانی ما در زمین، زیبنده‌تر است تا اینکه سازمان لیگ ما را قهرمان اعلام کند.

رسول پناه درباره پایبندی کارگزار باشگاه به تعهدات خود گفت: با مشکلات اقتصادی فعلی، کارگزار به تعهداتش عمل می‌کند. در قرارداد گفتیم کارگزار می‌تواند پرداختی بخشی از قراردادش را 15 روز به تأخیر بیندازد. آن‌ها بخشی از مبلغ موردنظر را پرداخت کردند و بخشی را در این مدت پرداخت خواهند کرد تا به وعده پرداخت 30 میلیارد تومان، جامه عمل بپوشانند. با این اقتصاد بیمار و شرایط بحرانی، کارگزار با ما همکاری می‌کند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی در خصوص حواشی تبلیغات اینستاگرامی باشگاه توسط کارگزار گفت: بهره‌برداری تبلیغاتی را در قرارداد به کارگزار واگذار کردیم، اما در چارچوب قانون و باشگاه. آن‌ها با شرکتی قرارداد بستند که هفته‌ای 500 میلیون و ماهی دو میلیارد تومان از تبلیغات درآمد دارند که شیطنت‌هایی در این باره شده است. اگر مسئله‌ای باشد، باشگاه تذکرات لازم را می‌دهد. قبلاً از اینستاگرام باشگاه برای تبلیغات استفاده می‌کردند، آن هم بدون پرداخت یک ریال.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به باشگاه شهر خودرو اظهار کرد: گفتیم قرارداد از لحاظ شکلی مشکل داشت، نه ماهیتی. از نهادهای نظارتی استعلام گرفتیم و قرار شد موارد را در هیئت‌مدیره تصویب کنیم. ان‌شاءالله از شرمندگی شهر خودرو خارج می‌شویم و مبلغ موردنظر را پرداخت می‌کنیم

رسول پناه در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که می‌گویند بیمار بهبود یافته تا هفت ماه به کرونا مبتلا نمی‌شود، گفت: این موضوع قطعی نیست. چون باکتری در شکل‌های مختلف حمله می‌کند و ممکن است افراد به نوع جدید کرونا مبتلا شوند. همه‌چیز در حد اظهارنظر است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس رسول پناه کرونا مبتلا ذی حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان