Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، عباس زارع رئیس اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش از برخورد قانونی با صنف های متخلف در جزیره کیش خبر داد و گفت: بر اساس نظارت های حداکثری و کنترل قیمت ها در بازار کیش، یک واحد صنفی سوپر مارکت به علت گرانفروشی پلمپ شد.

همچنین عباس زارع در خصوص بازدیدهای مستمر اداره نظارت و تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در پی تداوم نظارت ها بر فعالیت اصناف در کیش و با حضور نماینده اداره اماکن جمعه ۱۳ تیر یک واحد صنفی میوه فروشی نیز به علت گرانفروشی پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع درباره مدت زمان پلمپ صنف متخلف خاطر نشان کرد: زمان پلمپ واحدهای صنفی بر اساس نوع تخلف و شیوه نامه های موجود متفاوت است و پلمپ غرف متخلف با دستور سازمان منطقه آزاد کیش، توسط اداره اماکن انجام می شود.

وی با بیان این که بازرسین این مدیریت در سه ماه گذشته “فروردین تا ۱۵ تیر” از ۱۲هزار و ۳۷۲ غرف بازدید داشتند افزود: در این بازه زمانی با هدف پیشگیری و مقابله با گران فروشی و اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف مختلف در سطح جزیره کیش تاکنون ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

شایان ذکر است حفظ پلمپ صنف متخلف بر عهده متصدی آن مجموعه است و هر گونه اقدامی در خصوص شکستن پلمپ برابر ماده ۵۴۳ قانون مجازات اسلامی پیگرد قضایی دارد.

۴۶

کد خبر 1407163

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744655

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان