Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:22:50 GMT

هوای تابستانه طی هفته جاری در اردبیل حاکم می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۱۰۴

هوای تابستانه طی هفته جاری در اردبیل حاکم می شود

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی پنج روز آینده جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق استان حاکم خواهد شد.

وی از وزش باد ملایم (گاهی تند) در اغلب مناطق استان خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده آسمان استان در اکثر اوقات صاف تا قسمتی ابری توأم با وزش باد ملایم تا گاهی تند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: افزایش دمای هوا در نواحی شمالی استان موجب خواهد شد تا جوی کاملاً تابستانه در این منطقه تداوم داشته باشد و بیشینه دمای هوا به ۳۸ درجه سلسیوس در این مناطق نیز برسد.

محمدی تصریح کرد: طی روز چهارشنبه (۱۸ تیر) با توجه به شرایط فصلی و محلی و طی روز پنج شنبه (۱۹ تیر) با توجه به تقویت پرفشار سطح زمین و گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو در برخی از نواحی استان شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

کد خبر 4967187

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی افزایش دما وزش باد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز یزد، براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از جمعه شب تا یکشنبه با توجه به افزایش دما و فعالیت ریز موج‌های جوی گاهی رشد ابر، تند باد موقتی و رگبار و رعدوبرق پراکنده با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.    مجدداً از بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه افزایش ابر گاهی تند باد و رگبار و رعدوبرق باران انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • رگبار پراکنده و بارندگی در برخی مناطق استان یزد
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین