Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:13:51 GMT

بیمه ملت به پویش #من_هم_ماسک_می‌زنم پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۱۱۵

بیمه ملت به پویش #من_هم_ماسک_می‌زنم پیوست

بیمه ملت با شعار «همراه خانواده» و با دغدغه حفظ سلامت و آینده خانواده، به منظور پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع بیماری کرونا در میان افراد جامعه، با تغییر لوگوی خود به پویش "#من_هم_ماسک_می‌زنم" پیوست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گرفتن تعدادی از استان‌های کشورمان در وضعیت هشدار و نیز الزام‌آور شدن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و اداره‌ها، بیمه ملت نیز بر لوگوی خود ماسک پوشید و با این تغییر در لوگو، بر اهمیت رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، استفاده از ماسک در شرکت بیمه ملت و نمایندگی‌های آن الزامی بوده و این شرکت انواع بیمه‌نامه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم و بیمه‌گزاران ارائه می‌کند.

بیمه ملت با تاکید بر مشتری‌مداری و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری اطلاعات برای تسهیل ارتباط با بیمه‌گزاران از طریق اینترنت‌بیمه، تلفن بیمه و اپلیکیشن بیمه ملت نسبت به ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران می‌کوشد از تردد غیرضروری جلوگیری کرده و در حمایت از پویش سراسری "#من_هم_ماسک_می‌زنم" موثر باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه ملت بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # ایلان ماسک سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • جوادخیابانی به پویش «چشم به راهیم» پیوست
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد
  • ۴ هزار مسافر در گلستان متعهد به بهبود رفتارهای ترافیکی شدند
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد