Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@23:39:59 GMT

افت فاحش و سقوط ۹ پله‌ای استقلال در نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۱۴۷

افت فاحش و سقوط ۹ پله‌ای استقلال در نیم فصل دوم

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال که فصل جاری را با آندره استراماچونی سرمربی پیشین و ایتالیایی‌اش آغاز کرد و با نتایج خوبی که گرفت در هفته سیزدهم و بعد از پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل تیم مدعی شهرخودرو به صدر جدول رسید، بعد از جدایی استراماچونی با افت مواجه شد.

آبی پوشان در حالی که در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست بدون سرمربی به میدان می‌رفتند، در پایان نیم فصل با ۲۹ امتیاز بعد از پرسپولیس در جایگاه دوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در ۱۵ بازی نیم فصل اول با ۳۲ گل زده نه تنها بهترین خط حمله را در اختیار داشتند، بلکه توانسته بودند به طور متوسط در هر بازی بیش از ۲ گل به ثمر برسانند.

استقلالی‌ها در نیم فصل دوم یک بازی (هفته شانزدهم مقابل ماشین سازی) هم بدون سرمربی به میدان رفتند و مثل اولین بازی فصل در این بازی هم شکست خوردند و بعد از آن فرهاد مجیدی هدایت این تیم را پذیرفت.

آبی‌های پایتخت در نیم فصل دوم ۷ بار به میدان رفته‌اند که تنها دو بار با نتایج مشابه ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن پیروز شده اند و هر دو پیروزی در بازی‌های خانگی بوده است.

کار این تیم دو بار به تساوی کشیده و در ۳ بازی هم در این مقطع از مسابقات شکست خورده است.
بیشتر بخوانید: بیانیه تند پارس جنوبی علیه استقلال: می‌خواهند برای کل فوتبال تصمیم بگیرندآبی پوشان در ۷ بازی خود در نیم فصل دوم ۹ بار به گل رسیده و ۱۰ بار دروازه شان باز شده است و تفاضل گل آن‌ها منفی یک است. در حالی که در نیم فصل اول معدل گلزنی آن‌ها بیش از ۲ گل به ازای هر بازی بود، در نیم فصل دوم ۱/۳ گل به ازای هر بازی (هر ۷۰ دقیقه یک گل) به ثمر رسانده‌اند.

نتایج دیدار‌های استقلال در نیم فصل دوم به شرح زیر است:

استقلال یک - ماشین سازی ۲
فولاد ۲ - استقلال یک
استقلال ۲ - نفت مسجد سلیمان یک
پرسپولیس ۲ - استقلال ۲
استقلال ۲ - ذوب آهن یک
گل گهر یک - استقلال صفر
استقلال یک - سایپا یک
پارس جنوبی - استقلال (در وضعیت نامعلوم) منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال لیگ برتر نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!