Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در چند روز اخیر حدود 220 دانشجوی فیزیوپاتولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به تغییر زمان برگزاری امتحانات پایان ترم از سوی معاونت آموزشی دانشگاه بارها اعتراض کردند.

حسین بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعتراض دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: در چند روز گذشته دانشجویان پایه icn به تغییر زمان برگزاری امتحانات پایان ترم اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویان ترم 6 و 7 ( icn 1 و 2) بر اساس جدول زمانبندی که معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه داده بود باید تا پایان شهریورماه امتحانات خود را می‌گذراندند.

دبیر صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: طبق برنامه اولین امتحان دانشجویان باید 9 تیرماه برگزار می‌شد اما دقیقا چند روز مانده به برگزاری اولین امتحان، معاونت آموزشی اعلام کرد که 2 ماه فرصت برای امتحانات زیاد است و باید دانشجویان ترم‌های بالا نیز همانند دانشجویان علوم پایه در مردادماه یعنی یک ماه وقفه، امتحان خود را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ترم‌های آخر دوران پزشکی به کاهش زمان فرجه اعتراض دارند، گفت: دانشجویان در چند روز اخیر مرتبا خواستار جلسه با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بودند که موفق نشدند، در گام بعدی اقدام به برگزاری تجمع مقابل ساختمان ریاست دانشگاه کردند که باز هم بی‌حاصل بود.

به گفته بقایی؛ حدود 220 از دانشجویان معترض در نهایت با حضور دسته جمعی در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اقدام به انصراف از تحصیل کردند. معاونت آموزشی دانشگاه در نهایت در مقابل خواسته به حق دانشجویان کوتاه آمده و امتحانات طبق جدول زمان‌بندی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

دبیر صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: دانشجویان دوره علوم پایه پزشکی یعنی 5 ترم تحصیلی به دلیل اینکه کلاس‌های علمی کمتری نسبت به دانشجویان فیزیوپاتولوژی دارند، طبیعی است که فرجه امتحانی کمتری داشته باشند.

انتهای پیام/

300 / 320 اعتراض دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اعتراض دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معاونت آموزشی دانشگاه چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

براساس گزارش اس دبلیو آی، با این وجود اساتید و دانشجویان  دانشگاه کلمبیا برای اعتراض به دستگیری دانشجویان  تجمع کرده اند. کاربران توییتر نیز با منتشر کردن تصاویری نوشتند: دانشگاه کلمبیا در نیویورک برای ششمین روز متوالی درهای خود را به دلیل ادامه تحصن دانشجویان کلمبیا که کمپ اعتراضی در وسط محوطه دانشگاه برپا کرده اند، بسته است.

نیروهای پلیس آمریکا شب گذشته نیز به دانشگاه ییل یورش برده و دانشجویان حامی فلسطین را که بطور مسالمت آمیز درحال اعتراض به قتل عام فلسطینیان بودند، بازداشت کردند.

نعمت مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا دیروز (دوشنبه) در ایمیلی به کارکنان دانشگاه و دانشجویان نوشت: دانشگاه کلاس‌های حضوری را لغو کرده و آموزش بطور آنلاین برگزار خواهد شد تا کینه‌ها کاهش یابد و همه ما فرصتی داشته باشیم تا مراحل بعدی را در نظر بگیریم.

روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می شود گزارش داد که پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرده است اما مقامات دانشگاه ییل به درخواست ها برای اظهار نظر  دراین خصوص پاسخ ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا