Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر «محمدحسین دادرس» روز دوشنبه در مراسم رونمایی از شبیه‌ساز هواپیمای ایلیوشین،  تعهد و تخصص را دو بال پرواز نیروی هوایی ارتش عنوان کرد و با اشاره به تلاش کارکنان نیروی هوایی ارتش برای ارتقاء توانمندی دفاعی کشور گفت: زندگی خلبانان امروز نشان از تعهد و تدینی دارد که ما در مشاغل دیگر کمتر آنرا سراغ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل ارتش، نیروی هوایی را تخصص‌محور دانست و افزود: جنگ‌های امروز بر محور تخصص و حرفه‌ای شدن است، سربازی که در مرز دانش حرکت می‌کند، سیلی محکمتری بر دشمن می‌زند و می‌تواند دشمن را بشناسد و بر توانمندی‌های دشمن سیطره پیدا کند و از این طریق بر توان بازدارندگی کشور بیفزاید.

قادر به پاسخگویی به تهدیدات هستیم

دادرس ادامه داد: ما امروز در نیروی هوایی تخصص و تعهد را به طور توامان باهم می‌بینیم و می‌توانیم این نیرو را تخصص‌محور بدانیم؛ چراکه نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود و قادر به پاسخگویی به تهدیدات است.

جانشین فرمانده کل ارتش توانمندی و دستاوردهای امروز کشور را بسیار ارزشمند خواند و گفت:باید جنگنده‌های عرصه نظامی را متناسب با تهدیدات پیش‌رو مجهز کنیم.

وی ساخت شبیه‌ساز هواپیما ایلیوشین را بسیار کار بزرگی دانست افزود: البته کارهای بسیار بزرگی در نیروی هوایی انجام شده که می‌توان به ساخت موتور جت اشاره کرد که در جهان اسلام کسی نتوانست بسازد.

دادرس با اشاره به ساخت هواپیمای صددرصد ایرانی گفت: این پیشرفت‌ها در مقابل تحریم‌های دشمنان، فشار تحریم را کاهش می‌دهد.

هواپیماهای بدون سرنشین به ناوگان هوایی کشور تحویل می‌شود

وی با اشاره به تحویل‌دهی هواپیماهای بدون سرنشین در روزهای آینده خاطرنشان کرد: هواپیماهای بدون سرنشین می‌تواند بر توان دفاع دفاعی کشور بیفزاید.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تمامی هواپیماهای بدون سرنشین ارتش بومی است، تصریح کرد: این هواپیماها مکمل ناوگان هوایی کشور هستند و می‌توانند بازدارندگی کشور را تقویت کنند.

امیر دادرس خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها تحت‌شدیدترین تحریم‌ها به دست آمده است. ما دشمن را به خوبی می‌شناسیم و براساس توانمندی‌های او تجهیزات مورد نیاز را تولید می‌کنیم.

برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هواپیماهای بدون نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، گفت: یک فروند هواپیمای ترابری سی-۱۳۰ متعلق به پایگاه هوایی شهید لشکری، شامل شش هزار بسته آب معدنی، پنج تن مواد غذایی و پنج هزار نان بسته بندی شده به منظور کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به این منطقه اعزام شد.

پیش از این نیز پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد
  • تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه/ضربه دردناک به نیروی هوایی روسها
  • امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند