Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از پرتاب «موفق» یک ماهواره جاسوسی به فضا به نام «اوفِک ۱۶» خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقام‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که این رژیم صبح امروز دوشنبه یک ماهواره جاسوسی را با هدف «نگاه و رصد کردن به سراسر خاورمیانه» به فضا پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته «تایمز اسرائیل»، رژیم صهیونیستی از پرتاب ماهواره جاسوسی «اوفک ۱۶» به فضا خبر داد و وزیر جنگ در بیانیه‌ای پرتاب این ماهواره را «دستاوردی بزرگ برای صنایع دفاعی» این رژیم توصیف کرد.

این رسانه ضمن تمجید از قابلیت رژیم صهیونیستی در پرتاب و عملیاتی کردن ماهواره‌های شناسایی، از تعداد معدود کشور‌های دارای توانایی پرتاب این ماهواره‌ها در جهان خبر داده و البته به قابلیت ایران در پرتاب و عملیاتی کردن این ماهواره اذعان کرد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد: «وزارت دفاع (جنگ) و صنایع هوافضای اسرائیل با موفقیت اوفک ۱۶ ماهواره شناسایی را به فضا پرتاب کرد».

«شلومی سوداری» رئیس برنامه فضایی صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی درباره پرتاب این ماهواره گفت: «شبکه ماهواره‌های ما به ما اجازه می‌دهد که سراسر خاورمیانه و حتی کمی بیشتر از آن را نگاه (رصد) کنیم».

گفته می‌شود که ماهواره اوفک ۱۶ ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه از پایگاه هوایی «پالماچیم» واقع در منطقه مرکزی فلسطین اشغالی به فضا پرتاب شد.

تایمز اسرائیل در گزارش خود درباره این ماهواره نوشت: «هر چند احتمالا وظیفه اصلی ماهواره جاسوسی جدید نظارت کردن بر ایران و تحولات برنامه‌های هسته‌ای و موشکی این کشور باشد، اما مقام‌های دفاعی (رژیم صهیونیستی) این موضوع را رد کردند».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی خاورمیانه رژیم صهیونیستی ایران رژیم صهیونیستی ماهواره جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان امروز جمعه تجهیزات جاسوسی در پایگاه «بیض بلیدا» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار دادند.

طبق اعلام وبگاه لبنانی العهد، مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد این پایگاه را با سلاح‌های مناسب مورد حمله قرار دادند که مستقیما به اهداف اصابت کردند.

پیش از این هم مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در غزه صبح امروز (جمعه) تجمع سربازان دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه الراهب با توپخانه هدف قرار دادند.

حزب‌ الله لبنان همچنین اعلام کرد: ما با توپخانه تیم فنی دشمن صهیونیستی را حین تعمیر تجهیزات جاسوسی در پادگان «رامیم» هدف قرار دادیم که منجر به تلفاتی در میان نیروهای دشمن شد.

براساس گزارش الجزیره، مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد: پایگاه بیت هیلل را در واکنش به تجاوزان رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با موشک هدف قرار دادیم.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌ الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم
  • آمریکا بازهم در خاورمیانه آتش به پا کرده است
  • آمریکا مجددا در خاورمیانه آتش به پا کرده است