Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@21:32:08 GMT

اقتصاد فرانسه 15 درصد در سال جاری کوچک خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۴۳۱

اقتصاد فرانسه 15 درصد در سال جاری کوچک خواهد شد

بانک مرکزی فرانسه در ماه ژوئن پیش بینی کرده بود اقتصاد فرانسه ۱۵ درصد در نیمه دوم سال جاری میلادی کوچک شود ولی فرانسیس ویلروی، رئیس این بانک گفت عملکرد اقتصاد کشور احتمالاً کمی بهتر از این رقم خواهد بود.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، فرانسیس ویلروی دی گالهاو، رئیس بانک مرکزی فرانسه در روز یکشنبه گفت اقتصاد فرانسه با همان سرعتی که یک ماه قبل پیش بینی شده بود در حال خارج شدن از بحران ویروس کروناست و حتی شاید روند رشد آن سریعتر از انتظار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانک مرکزی فرانسه ماه گذشته تخمین زد دومین اقتصاد بزرگ منطقه یوروو تا پایان ماه ژوئن 12 درصد کمتر از سطح معمول خود فعالیت داشته باشد. این رقم بالاتر از 32 درصد رکودی است که در آغاز اعمال تعطیلی‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا در اواخر ماه مارس ثبت شده بود.


بانک مرکزی فرانسه با توجه به نظر سنجی از هزاران شرکت فعال در این کشور در مورد فعالیت تجاری ماهانه آنها، جدیدترین برآورد خود را از شرایط اقتصادی فرانسه در روز سه شنبه اعلام می کند.

ویلروی گفت:« روند بهبود شرایط اقتصادی فرانسه حداقل در همان سطحی خواهد بود که پیش بینی کرده بودیم و شاید کمی هم بهتر از آن باشد».

بانک مرکزی فرانسه در ماه ژوئن پیش بینی کرده بود اقتصاد فرانسه 15 درصد در نیمه دوم سال جاری میلادی کوچک شود ولی ویلروی گفت عملکرد اقتصاد کشور احتمالاً کمی بهتر از این رقم خواهد بود.

 

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فرانسه رشد اقتصادی پول نیوز بحران کرونا نرخ تورم بانک مرکزی فرانسه اقتصاد فرانسه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان

با اعلام پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی معابر، سیلاب در روستای پشوئیه شهداد جاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمان، اداره کل هواشناسی کرمان امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در اطلاعیه‌ای جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در نیمه شمالی، مرکز، غرب و برخی مناطق شرقی را پیش‌بینی کرد؛ تصاویر جاری شدن سیلاب در روستای پشوئیه شهداد را در ادامه می‌بینید:

کد خبر 747660

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!