Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازده شرکت بزرگ فعال در زمینه حمل و نقل و انرژی، برای تسریع روند جایگزینی انرژی در بخش حمل و نقل و لجستیک باهم همکاری می کنند.

به گزارش «انرژی امروز» شرکت های AWS، گروه کارفور، گروه CMA CGM، شرکت Cluster Maritime Français، بانک سرمایه گذاری Crédit Agricole، شرکت انجی، شرکت فائورسیا، میشلاین، اشنایدر الکتریک، غول نفتی توتال و وارتسیلا ائتلاف بین المللی تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت ها برای اجرای 9 پروژه بزرگ برای توسعه راه حل های بر پایه انرژی برای تسریع در روند جایگزینی انرژی ها در بخش حمل و نقل و لجستیک به توافق رسیده اند.

این ائتلاف در جریان یک اجلاس اقتصادی تشکیل شده است که شرکت های بین الملی بزرگی از سراسر دنیا در آن شرکت داشتند.

هدف از تشکیل این ائتلاف تسریع در روند توسعه منابع و تکنولوژی های انرژی برای شناسایی چالش های پیش روی حمل و نقل پایدار در صنعت حمل و نقل و لجستیک است. این اهداف بر پایه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، مقابله با گرمایش ججهانی و حفاظت از تنوع زیستی برنامه ریزی شده اند.

این یازده غول تکنولوژی و انرژی سه هدف کلیدی برای سال 2030 در نظر گرفته اند:

1- ارائه یک پورتفولیوی وسیع از منابع انرژی پاک

2- مصرف کمتر انرژی در هر کیلومتر معادل مواد جابجا شده

3- کاهش بخش بزرگی از انتشارات مربوط به حمل و نقل و لجستیک

در چند ماه گذشته این ائتلاف 9 گروه کاری برای اهداف زیر تشکیل داد:

1- توسعه تجهیزات هیدروژن سبز برای بخش حمل و نقل

2- توسعه بیوسوخت ها برای حمل و نقل

3- گسترش استفاده از بیوگاز و گازهای ترکیبی در حمل و نقل

4- جایگزینی سوخت های فسیلی با انرژی های سبز در سراسر زنجیره تامین

5- پروژه های تولید حم و نقل با انتشارات صفر تا انتهای سال 2021 و اهداف دیگر

این ائتلاف در اواخر سال 2019 تشکیل شد و از حمایت امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه برخوردار است.

 

 

 

برچسب هاانرژی امروز توتال (Total)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز توتال Total آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو حمل و نقل و لجستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های چندین ساله روسای اتاق های اصناف سراسر کشور تامین دستمزد بازرسان و تجهیز لجستیک واحدهای بازرسی بوده است؛ در آخرین جلسه هیات عالی نظارت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، این دغدغه مطرح و سرفصل درآمدی برای آن تعیین شد.

مجتبی صفایی افزود: امروز در دومین مرحله از تامین تجهیزات لجستیک بازرسان اتاق های اصناف سراسر کشور هستیم؛ با این توضیح که مدتی پیش، خودور تخصیص داده شد و امروز موتورسیکلت تامین شده است.

وی افزود: با به روزرسانی تجهیزات مورد نیاز واحدهای بازرسی اتاق های اصناف و تامین دیگر مباحث مالی بازرسان، برخورد با واحدهای صنفی بی‌انصاف تشدید خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: لازم به ذکر است عموم واحدهای صنفی با انصاف هستند و در تمامی شرایط سخت، پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند؛ با اندک واحدهای صنفی که نتوانسته اند در اجرای قانون به طور کامل عمل کنند، نگاه قهری نیست؛ بلکه با توجه به سیاست های بازرسی هدفمند و سامانه محور که از سوی اتاق اصناف ایران دنبال می شود، رویکرد شکایت محور اولویت خواهد داشت و این تجهیزات لجستیک که شامل خودرو و موتوسیکلت می شود، کمک خواهد کرد تا مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی تسریع شود. به این ترتیب با سودجویانی که با آبروی اصناف بازی می کنند نیز مماشاتی نخواهیم داشت.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898349

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد