Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان با حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در این جلسه مشترک که به منظور ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب در مورد چگونگی برنامه های تیم‌های ملی بزرگسالان و گزینش نفرات با توجه به تقویم  فنی مشروط اتحادیه جهانی و با لحاظ قراردادن شرایط بحرانی برگزار شد، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی مربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی حضور داشتند و نفرات حاضر پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه داده و در مورد آن بحث و بررسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موارد مهم مطرح شده در این جلسه با توجه به شرایط بحرانی، کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین مشخص شدن برگزاری قطعی مسابقات از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای برنامه ریزی به جهت شروع تمرینات بود.

بررسی شرایط جدید در جلسه مشترک کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی

از دیگر موارد عنوان شده فرصت کم لحاظ شده تا شروع مسابقات جهانی و عدم امکان اجرای چرخه انتخابی بود و پیشنهاد شد که مبنای انتخاب کشتی گیران طبق ضوابط سال گذشته باشد. همچنین با در نظر گرفتن اولویت حفظ سلامتی کشتی گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مورد شرایط برگزاری تمرینات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس برآیند نتایج این جلسه به صورت مکتوب جهت تصمیم گیری به رئیس فدراسیون کشتی ارائه خواهد شد تا با بررسی ها و تمهیدات لازم، نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام شود.

انتهای پیام/
 

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... خطر بزرگی به اسم حریف تمرینی؛ لزوم هوشیاری بیشتر کشتی‌گیران در ایام کرونایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی تیم های ملی کشتی آزاد ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است: «بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.»

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند