Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:15:46 GMT

کشف 11 فقره سرقت در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۵۰۹

کشف 11 فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 11 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساکی با اشاره به این که در مخفیگاه متهم مقادیر زیادی انواع لوازم و محتویات داخل خودرو و همچنین تجهیزات و ابزار مورد استفاده برای انجام سرقت کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 11 فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و اظهار داشت، این سرقت ها را با همدستی فرد دیگری انجام داده است که اقدامات لازم برای دستگیری همدست وی نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت:پرونده قضائی در این راستا تشکیل و در حال رسیدگی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند داخل خودرو فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان و استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، برای شناسایی و سرقت از منازل شهروندان زنجانی با شگرد سکونت موقت در محله‌های این شهرستان اقدام به سرقت می‌کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استان‌های همجوار اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب