Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجمال سجادی پور گفت: متاسفانه در برخی شهرستان ها در پرداخت تسهیلات به قدری سخت گیری می شود که کشاورز عطای وام را به لقای آن می بخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدجمال سجادی پوردر گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان توانسته 100 درصد اعتبارات خود را جذب کند گفت: باید شرایط  به گونه ای فراهم شود که کشاورزان بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در واکنش به برخی سخت گیری ها در خصوص پرداخت تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی استان اظهار داشت: متاسفانه گزارشاتی به بنده نیز در این زمینه رسیده که در برخی شهرستان ها در پرداخت تسهیلات به قدری سخت گیری می شود که کشاورز عطای وام را به لقای آن می بخشد اما علاقه مندیم اعتبارات هر شهرستان را کشاورزان آن شهرستان جذب کنند نه اینکه به دلیل عدم جذب یک شهرستان اعتبار آن را شهرستانی دیگر جذب کند.

سجادی پور تاکید کرد:  امیدواریم در این زمینه دقت لازم اعمال شده  و برای جذب اعتبارات یک شهرستان نهایت همراهی با کشاورزان و دامداران صورت گیرد.

گفتنی است چندی پیش برخی از کشاورزان و دامداران شهرستان تفت در خصوص سخت گیری های بی مورد در خصوص پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی گلایه مند بودند.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات کشاورزی استان سخت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲