Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: پس از تشکیل پرونده ای مبنی بر اینکه فردی ۳۶ ساله فعال در بازار صنعتی همدان با همدستی چند نفر اقدام به تبلیغ فروش خودرو پایین تر از قیمت دولتی می کنند رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اعضای این باند با بهره گیری از بازار ملتهب خودرو، معرفی خود به عنوان نماینده شرکت های فروش خودرو و تعهد به تحویل ۴۵ روزه وسیله نقلیه مبلغ هنگفتی از مالباختگان دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد، ۱۵ فرد مالباخته در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون به متهم پرداخت کردند و فرد متخلف با تغییر مکان و خاموش کردن تلفن همراه متواری شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با دعوت از همه مالباختگان و تحقیقات در محل های تردد و سکونت متهم و با تعامل و استعلام های به عمل آمده، محل اختفای وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات فنی پلیس متهم به کلاهبرداری با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که با هماهنگی قضائی همدستان وی نیز دستگیر و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
 

توقیف ۴۵ خودرو در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند در ۷۲ ساعت گذشته در راستای برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحم در سطح شهرستان، ۳۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم و ۱۴دستگاه خودروی متخلف را توقیف کردند.

سرهنگ شا احمد ساکی با بیان اینکه اجرای طرح های ترافیکی و انتظامی به عنوان اولویت های مهم در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد، گفت: برخورد مستمر و قاطع با رانندگان متخلف و مزاحم خودروها و راکبان موتورسیکلت به ویژه در سطح تفرجگاه ها که موجب بر هم زدن امنیت و آرامش خاطر شهروندان می شود ادامه دارد.

سقوط از آسانسور قربانی گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: مرد ۶۱ ساله ساکن منطقه بنی هاشم شهر همدان روز گذشته بر اثر سقوط از طبقه سوم جان خود را از دست داد.

ارتین کمالی افزود: این فرد از محفظه آسانسور طبقه سوم منزل مسکونی به پایین سقوط کرده بود که به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

وی یادآوری کرد: سه ماهه ابتدای سال ۹۸ پنج مرد و در مدت مشابه امسال یک مرد بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند که این آمار روند کاهشی را نشان می دهد

مدیرکل پزشکی قانونی همدان اظهار داشت: آمار مصدومان حادثه در سه ماهه نخست سال جاری، ۹۴ مرد و زمان مشابه سال گذشته سه زن و ۸۶ مرد بوده که این آمار نیز ۵.۶ درصدی افزایش داشته است.

کمالی ادامه داد: سال گذشته ۵۰۰ تن مصدوم و ۳۶ نفر فوت کردند همچنین در سال ماقبل(۹۷) ۴۳۵ نفر در حادثه کار مصدوم شده و ۳۸ مرد جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان کلاهبرداری اداره کل پزشکی قانونی استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کلاهبرداری همدان کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!