Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بیمه نیروهای مسلح از افزایش سه برابری میانگین غرامت بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: میانگین غرامت فوت بازنشستگان از ۲۷ میلیون تومان در سال ۹۸ به ۸۵ میلیون تومان در سال ۹۹ افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، «حمیدرضا غفاری» در تشریح اقدامات خرسندساز صندوق بیمه نیروهای مسلح، ضمن اعلام افزایش ۳ برابری میانگین غرامت بازنشستگان نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: موضوع تسری بیمه قانونی عمر و حوادث به بازنشستگان پس از سال‌ها پیگیری در امسال به آخرین پله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بیمه نیروهای مسلح ضمن قدردانی از همکاری‌های ارزشمند دولت و مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، صندوق بیمه و نیز حمایت ویژه وزیر دفاع در اجرای کامل این قانون، در بودجه سال ۹۹ مبلغ ۲۲۰ میلیار تومان برای یک درصد سهم دولت در نظر گرفته شد و این امر موجب شد، میانگین غرامت فوت بازنشستگان از ۲۷ میلیون تومان در سال ۹۸ به ۸۵ میلیون تومان در سال ۹۹ افزایش یابد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارکنان وزارت دفاع وزارت دفاع نیروهای مسلح میلیون تومان در سال نیروهای مسلح صندوق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۶۰۰۰ واحدی مواجه شد، ارزش معاملات خرد عدد ۲,۶۹۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۲۳% و نسبت به میانگین ماهانه ۳۹% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۶۳۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۱۸۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۲۸۴ میلیارد تومان ورود نقدینگی بوده‌اند. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی وارد این صندوق‌ها می‌گردد.

ارزش صف‌های خرید ۴۱۲ میلیارد تومان است که کاهش ۴ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۲۲۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۴۶۹ میلیارد تومان قرار دارد.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۲۶۸ میلیارد تومان (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۱۹۷ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۱۸۱ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه عرضه برق و گاز با ارزش معاملات ۳۵ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه منسوجات با ارزش معاملات ۱۲ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و گروه قند و شکر با ارزش معاملات ۲۷ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6080952 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir