Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برای احداث جاده‌های مرزی، خاکریزها، کانال‌ها و انسداد مرزهای جنوب شرقی باید بودجه و اعتباری ویژه پیش بینی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان سیستان و بلوچستان در دیدار با احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح آخرین وضعیت مرزهای کشور، گفت: اقدامات مطلوبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران رخ داده است که برای تقویت و تجهیز بیشتر سرحدات کشور به اعتبارات ویژه ای نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اختصاص اعتبارات لازم برای انسداد مرزها، افزود: تقویت مرزهای جمعهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت مطلوب برای شهروندان و مرزنشینان بسیار موثر خواهد بود و برای احداث جاده‌های مرزی، خاکریزها و کانال‌ها؛ نیازمند بودجه و اعتبار ویژه هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بر احداث شهرک‌های مسکونی سازمانی تاکید و تصریح کرد: با توجه به حضور شبانه‌روزی مرزداران در برقراری امنیت در مرزهای کشور، می توان با ایجاد خانه های سازمانی، رفاه و آسایش را به مرزداران و خانواده های آنان هدیه کرد.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی، توجه به یگان های مرزی استان سیستان و بلوچستان است که بحمدالله نیروهای مرزبانی استان با انگیزه بسیار بالا و با روحیه خدمتی مضاعف از سرحدات کشورمان حفاظت و پاسداری می کنند.

"احمدعلی موهبتی" نیز در این دیدار با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان و پلیس در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: 19 درصد از مرزهای جمهوری اسلامی ایران متعلق به این استان بوده و مرزداران ما در شرایط آب و هوایی سخت از سرحدات کشورمان پاسداری و حراست می کنند.

وی با اشاره به گستردگی مرزهای استان به مساحت 1650 کیلومتر، تصریح کرد: مرزبانی کاری تخصصی است و برای امنیت بیشتر سرحدات کشور، نیاز است مرزبانی تجهیز و تقویت شود، زیرا ما معتقدیم مرزبانی در خط مقدم جبهه قرار دارد و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر شعار سال "جهش تولید" و برخورد با تخلفات سازمان یافته، مبارزه با قاچاق را از اولویت های استان  دانست و تاکید کرد: دستگاه های دخیل در حوزه مبارزه با قاچاق برای رونق بخشی اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سرحدات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

دریافت 14 MB کد خبر 6081517

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود