Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر حسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم بیان کرد: کارگاه تولیدی ماسک سه لایه به روش تمام اتوماتیک و استاندارد با حضور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و تعدادی از مسئولان محلی در شهرستان جم در روز یکشنبه ۱۵تیرماه ۹۹ افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: این کارگاه تولید ماسک با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریال و اشتغال تقریبی ۱۰ نفر از سوی بخش خصوصی در این شهرستان شروع به کار کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم عنوان کرد: این کارگاه صنفی با ظرفیت تولید روزانه تا ۱۵ هزار ماسک سه لایه استاندارد و پزشکی توانایی تامین ماسک مورد نیاز شهرستان‌های جنوبی استان و شرکت‌های موجود منطقه پارس جنوبی را دارا است.

حسینی با اشاره به جهش تولید درسالجاری و با عنایت به اینکه یکی از موثرترین راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا استفاده از ماسک می‌باشد تاکید کرد: توانمندی‌های مختلف اصناف در شهرستان جم به ویژه درتولید ماسک بهداشتی جهت تامین نیاز مصرف کنندگان ازجمله کالای ضروری بهداشتی درراستای جلوگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم جامعه می‌باشد.

او افزود: در آینده‌ای بسیار نزدیک یک کارگاه تولیدی دیگردر زمینه ماسک و البسه پزشکی با ظرفیت خیلی خوبی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک بهداشتی پارس جنوبی البسه پزشکی بیماری کرونا کارگاه تولید شهرستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه طراحی روی پارچه در شهرستان اشکذر

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: اولین کارگاه طراحی و نقاشی روی پارچه مقنعه، روسری و شال به همت شهرستان اشکذر با تدریس فریبا دیباچی برگزار شد.

او بیان کرد: در این کارگاه دوازده سرفصل و تکنیک‌های طراحی و نقاشی روی پارچه به هنرجویان و شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده شد.

زارعیان اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف این کارگاه آشنایی علاقه‌مندان و هنرجویان به تکنیک‌های طراحی و نقاشی بر روی پارچه، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین اقشار جامعه است.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اشکذرگفت:از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه ایجاد زمینه اشتغال در بین هنرجویان و علاقه‌مندان در این حوزه و در نهایت ایجاد اشتغال دائم به صورت مشاغل خانگی پایدار و تخصصی در حوزه عفاف و حجاب است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • راه اندازی بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان
  • ۹۰ درصد پیله تر گلستان برای فرآوری به دیگر استان‎ها منتقل می شود
  • تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل
  • سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • برگزاری کارگاه طراحی روی پارچه در شهرستان اشکذر