Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از جذب ۲۰ هزار فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، شاپور محمدزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به مأموریت‌های متنوع بزرگ‌ترین دستگاه تعلیم و تربیت در تعالی آموزشی کشور اظهار کرد: برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان گیلان در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، نقشه سند تحول بنیادین و همچنین برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در زمان اخذ رأی اعتماد زمینه ‌ساز تحول شگرف در نظام فرهنگی و آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده ۲۰ هزار فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس کشور جذب می‌شوند و همچنین ۲۵ هزار و۳۰۰ نفر از همکاران فرهنگی تبدیل وضعیت خواهند شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به رقم ۲ میلیون و۷۰۰ هزار بی‌سواد در گروه سنی۱۰تا۴۹ سال در سرشماری سال ۹۵ گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته این رقم به کمتر از یک ‌میلیون بی‌سواد در سال ۹۸ کاهش ‌یافته است.

وی با تأکید براینکه شبکه شاد در استان گیلان باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی جدید از ۱۵شهریور اعلام‌ شده است. حتی استان‌ها با وضعیت بهتر نیز می‌توانند ۲هفته زودتر واحدهای آموزشی را بازگشایی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدزاده در پایان با اشاره به ویژگی‌های مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش گیلان اظهار کرد: تجربه و تعامل بالای وی در استفاده از ظرفیت‌های مختلف، آینده خوبی را برای آموزش‌وپرورش استان نوید می‌دهد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش وپرورش سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲