Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:52:42 GMT

آبرسانی سیار به مناطق عشایری فاقد آبشخور

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۷۴۰

آبرسانی سیار به مناطق عشایری فاقد آبشخور

علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از آبرسانی سیار به مناطق عشایری فاقد آبشخور و تعمیر و مرمت آبشخور دام در منطقه عشایری چغاخور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهارکرد : در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن منویات ایشان در خصوص رزمایش مواسات و خدمت مومنانه و رفع مشکلات جامعه هدف و پیگیری مطالبات عشایر عزیز این ناحیه با برنامه ریزی و دعوت از مدیران استانی مرتبط با جامعه عشایری و فرمانداران محترم شهرستانی به صورت میدانی و با حضور در محل استقرار عشایر و دیدار چهره به چهره با نمایندگان و طوایف عشایری نسبت به رفع مشکلات و ثبت درخواست های آنان اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در اولین مرحله با حضور در منطقه چغاخور و دیدار با عشایر عزیز این منطقه و با حضور مدیرکل محترم امور عشایر، مدیرکل محترم منابع طبیعی ، فرماندار محترم شهرستان بروجن، بخشدار مرکزی، دهیاران مسئولین منابع طبیعی و امور عشایری شهرستان و مسئولین محلی، اعضای شورای اسلامی مشکلات جامعه عشایری منطقه به صورت میدانی بررسی و پیگیری گردید.

ایزدی تاکید کرد: به حول و قوه الهی این جلسات باعث دلگرمی عشایر و علاقه مندی بیشتر آنان به بسیج و سپاه و در کل به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت مومنانه می گردد.

وی با اشاره به مصوبات و اقدامات صورت گرفته در این خصوص تصریح کرد: بیان مشکلات از زبان عشایر و درخواست مساعدت و پاسخگویی مسئولین مربوطه در محل از جمله مهمترین دستاورد این جلسات می باشد.

 ایزدی  از تعمیر و مرمت 5 آبشخور در منطقه چغاخور که از سنوات گذشته تاکنون در خصوص آن هیچ اقدامی صورت نگرفته بود خبر داد و گفت: آبرسانی سیار به مناطق عشایری منطقه که به دلیل خشکسالی فاقد آبشخور می باشند از جمله مصوبات این جلسه بود.

 وی  دو برابر شدن سهمیه آرد با قول مساعد فرماندار محترم شهرستان و پیگیری از طریق تعاونی عشایری منطقه، آبرسانی به مناطقی  که آبشخور  احشام  به علت خشکسالی فاقد آب می باشند با تانکر آب توسط امور عشایر،تامین پنل باتوجه به نیاز شدید عشایر به پنل های آفتابی توسط اداره کل امور عشایر با مشارکت مردم 85درصدی از طرف دولت 15درصد از طرف متقاضی، در دستور کار قرار گرفتن موضوع آب عشایر سلطان آباد منطقه عشایری چغاخور را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

 ایزدی خاطر نشان کرد : قرار شد اختلافات منابع طبیعی و محیط زیست در کیمسیون ماده 10تنسیق تعیین  تکلیف شود و اداره کل منابع طبیعی استان نسبت به صدور مجوز و پروانه چرا برای دام عشایر که دارای دام هستند و درحال حاضر فاقد پروانه می باشند بررسی و تعیین تکلیف  نماید و پروانه برای عشایر واقعی صادر و سایر پروانه های قبلی که الان نه دام دارند و نه عشایر هستند باطل گردد.

وی بیان داشت : با عنایت سردار فرماندهی محترم سپاه استان این ناحیه در نظر دارد برنامه مذکور را در تمامی مناطق عشایری استان اجرا نماید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق عشایری منابع طبیعی امور عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • زمان کوچ عشایر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت است