Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا در آب‌های خلیج فارس در لنگرگاه بندر بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا صبح امروز در آب‌های خلیج فارس در لنگرگاه بندر بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر در  آئین تقدیر از خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا در آب‌های استان بوشهر اظهار داشت: امروز اقتدار ایران اسلامی به برکت ایمان، اعتقاد، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی و ولایتمداری نیروهای مؤمن و انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اشاره به به اینکه کارکنان این نفتکش با مدیریت و کار جهادی ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند تصریح کرد: روحیه بسیجی در کارکنان این نفتکش آشکار است که ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند.

وی با بیان اینکه کارکنان این نفتکش در اوج یاوه‌گویی و تهدید ات ابرقدرت‌ها ، ماموریت خود را  انجام دادند گفت: استکبار جهانی قصد تضعیف نظام اسلامی  در ابعاد گوناگون و ایجاد ناامنی دارند که به‌حمدالله با داشتن رهبری شجاع، آگاه و مردم و نیروهای مسلح ولایتمدار و هوشیاری  این نقشه‌ها خنثی می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به اینکه نیروهای متدین و انقلابی  نفتکش با ایثار و بی‌توجهی به تهدیدات دشمنان نسبت به صدور  محموله به کشور ونزوئلا مقتدرانه انجام وظیفه کرده‌اند بیان کرد: دشمنان بدانند که نه تنها خدمه‌های این نفتکش   بلکه همه ملت ایران مانند سال‌های دفاع مقدس آماده حفاظت از آرمان‌های کشور هستند.

ششمین نفتکش ایرانی بزودی به ونزوئلا می‌رسدچهارمین نفتکش ایران وارد منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا شدنفتکش ایرانی فاکسون به ونزوئلا رسید

در این مراسم  خدمه کشتی نفتکش ایرانی اعزامی به ونزوئلا که با دشواری‌های فراوان محموله نفتی را از ایران به کشور ونزوئلا  انتقال دادند با اهدا لوح تقدیر و گل مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... آمریکا ۵ ناخدای نفتکش‌های اعزامی ایران به ونزوئلا را تحریم کرد کشتی باری ایرانی در بزرگترین بندر ونزوئلا پهلو گرفت کشتی حامل مواد غذایی ایران وارد ونزوئلا شد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند

به گزارش خبرآنلاین شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز مدعی شد که ایران حضور هرگونه اتباع پاکستانی در میان خدمه های کشتی توقیف شده ام‌اس‌سی آریس را بررسی می‌کند.

این رسانه پاکستانی به نقل از سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد اعلام کرد: جزئیات ارائه شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان به تهران ارسال شده و این موضوع با توجه به حسن نیت دو کشور و روابط برادرانه ایران و پاکستان از نزدیک پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد. این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می‌شود.

رژیم صهیونیستی که بشدت از قدرت بازدارندگی دفاعی و پاسخ تهران در هراس است در این باره دست به دامن متحد دیرینه خود واشنگتن شده است.

آدرین واتسون سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به زعم خود اعلام کرد: ما توقیف کشتی انگلیسی MSC AIRES با پرچم پرتغال در آب های بین المللی توسط ایران را به شدت محکوم می کنیم. خدمه این کشتی متشکل از اتباع هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی است و ما از ایران می خواهیم که کشتی و خدمه بین المللی آن را فورا آزاد کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895491

دیگر خبرها

  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اجازه بازگشت خدمه روس کشتی جنجالی توقیفی اسرائیل
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درمورد خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درباره خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند
  • توضیحات کنعانی درباره کشتیِ توقیف‌شده اسرائیلی | خدمه این کشتی به سوالات مراجع ایرانی پاسخ ندادند | ویدئو