Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:52:17 GMT

کرونا علیه سیفی/ ستاره لژیونر ووشو به چین نمی رود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۸۱۸

کرونا علیه سیفی/ ستاره لژیونر ووشو به چین نمی رود

لژیونر ووشو ایران به دلیل کرونا به چین سفر نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن محمد سیفی پرافتخارترین ووشوکار ایران با توجه به روزمه و عقبه اش چندین سالیست که در خاور دور مبارزه می کند. سیفی با پیشنهاد چینی ها در باشگاه های این کشور مبارزه می کند و یکی از نخستین لژیونرهای ووشو ایران است اما به نظر می رسد که ستاره ووشو ایران بعد از ماجراهای کرونا دیگر نمی خواهد به چین بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان ووشوی کشورمان درباره وضعیت لژیونر شدنش گفت: واقعیتش این است که پیگیر این موضوع هستم و دوستان و مربیانی که در باشگاه‌های چینی فعالیت می‌کنند پیگیر وضعیت من هستند تا من به آنجا برگردم، اما فرزند کوچک دارم و با توجه به شرایط حساس نمی‌خواهم اتفاقی در چین برای من رخ بدهد و بعد از بازگشت خانواده ام را مریض کنم. به هر حال هر زمان که شیوع ویروس کرونا کمتر شد به طور حتم به چین می‌روم. البته همان طور که علی نژاد گفت همه مسابقات رسمی ووشو در سال ۲۰۲۰ لغو شده است. حفظ آمادگی برای من سخت شده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد

سالار آقاپور قرارداد خودش را با تیم فوتسال پالما اسپانیا فسخ کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام باشگاه فوتسال پالما اسپانیا، سالار آقاپور، لژیونر ایرانی این تیم به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به ایران بازگشت.

آقاپور که در نیم‌ فصل حضورش در پالما با مشکلاتی از جمله مصدومیت‌های مداوم همراه بود، سرانجام نتوانست با باشگاه اسپانیایی ادامه دهد و پس از توافقی دو طرفه از این تیم جدا شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال که با جدایی از مس سونگون و با قراردادی ۳ ساله به این تیم اسپانیایی پیوسته بود، در ۱۹ بازی خود برای این تیم در همه رقابت‌ها تنها موفق به زدن ۶ گل شد و پس از تجربه‌ای ناموفق به ایران بازگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • قرارداد لژیونر لالیگایی فسخ شد
  • لژیونر لالیگایی ایران فسخ کرد
  • لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • معنوی‌نژاد: هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید