Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:22:17 GMT

شایعه تبانی بهروز با پرسپولیس خنده دار است!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۹۸۳۹

شایعه تبانی بهروز با پرسپولیس خنده دار است!

رزاق پور می‌گوید شایعه اشتباه تعمدی بهروز نوروزی فرد با پرسپولیس خنده دار است

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تیم شاهین که عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این بازی گفت: تیم ما نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده اما این بازی هم برای ما هم مهم و هم خیلی سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس برای چهارمین قهرمانی می‌جنگید و در بازی خانگی برای پیروزی و مسجل کردن قهرمانی تلاش می‌کرد. ما می‌خواستیم حداقل امتیاز را بگیریم و دست پر برگردیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم و نتوانستیم در روز نه چندان خوب پرسپولیس، امتیاز بگیریم.

 

او با اشاره به نمایش ضعیف پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در بازی های قبلی تعداد موقعیت بیشتری داشت اما در این بازی حتی پیشکسوتان پرسپولیس هم گفتند که خوب نبودند. ما در این بازی خط دفاع، دروازه و حتی بقیه بازیکنان هم خوب کار کردند و فقط در یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم و فقط روی اشتباهات خودمان به آن موقعیت دادیم.

 

مدافع چپ شاهین در خصوص قعرنشینی تیمش گفت: پایین جدول جوری است که شاید با یک برد دو پله بالا بروی و با یک باخت پایین بیایی اما اینطور نیست که چون پیکان برده، کارمان تمام باشد. ما با رقبای مستقیم در خانه بازی داریم و باید زرنگ باشیم چون جای اشتباه نداریم. باید با تمام توان و انگیزه برویم و تلاش کنیم تا آماده شود.

 

رزاق پور درباره انگیزه اش از بازی در آزادی اظهار داشت: فوتبال لذتش به بودن تماشاگر است و تیم هایی مثل ما انگیزه بیشتری هم می‌گیرند. نبودن تماشاگر خیلی از جذابیت بازی کم کرد اما به هر حال بازی جلوی پرسپولیس و استقلال خیلی لذت بخش است. خیلی از تیم ها و بازیکنان منتظر این هستند که در مقابل سرخابی ها بازی کنند تا از پخش زنده استفاده کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. این که نسبت به بازی رفت آن نتیجه تکرار نشد، خوبی عملکردمان را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که شخصیت بقا در لیگ برتر را داریم. باید بیشتر تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

وی درباره احتمال تعمدی بودن اشتباه مدافع شاهین که در شبکه های اجتماعی مطرح شده گفت: اینطور نیست، بهروز یکی از پسرهای دوست داشتنی تیم ماست و در ۲۶ سالکی کاپیتان شده. او در لیگ دو هم با شاهین بود و مهره وفادار این است و خنده دار است که کسی بگوید او آمده و چنین کاری کرده است.

ابوالفضل رزاق پور شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابوالفضل رزاق پور شاهین شهرداری بوشهر رزاق پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 یک دختر نترس در اقدامی با در آغوش گرفتن روباه شروع به خنداندن او کرد. نکته قابل توجه اینکه روباه برخلاف ظاهر زیبا و بی‌آزارش به سرعت می‌تواند در موقعیت هجومی قرار بگیرد و به همین دلیل توصیه می‌شود در حیات وحش به روباه نزدیک نشوید. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • خاطره خنده دار اکبر عبدی از آجیل عید نوروز
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس
  • آخرین خبر از شایعه بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس