Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی شنا در تلاش است تا برای المپیک ۲۰۲۴ تغییراتی را در تعداد حضور ورزشکار و ماده‌ها ایجاد کند

به گزارش ایسنا و به نقل از insidethegames فدراسیون بین المللی شنا درصدد است تا در المپیک ۲۰۲۴ تغییراتی را در برنامه شناگران داشته باشد و بنابراین تلاش می‌کند تا وضعیت خود را در المپیک توکیو به عنوان فدراسیون بین‌المللی که بیشترین مدال را بگیرد حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینا می‌خواهد تلاش‌های مداوم، برای اطمینان از افزایش تعداد ورزشکاران در ماده‌های شیرجه با ارتفاع بیشتر، واترپلو، شنای ماراتن و موارد اضافی شنا ۵۰ متر را در المپیک آینده بگنجاند.

شیرجه با ارتفاع زیاد از زمان معرفی‌اش یعنی سال ۲۰۱۳ موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. همچنین ارتفاع شیرجه برای آقایان ۲۷ متر و برای زنان ۲۰ متر است. فینا به دنبال برابری جنسیتی در مسابقات واترپلو المپیک نیز هست. در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۱۲ تیم در بخش مردان و ۱۰ تیم در بخش زنان حضور خواهند داشت.

فینا می‌خواهد تعداد شرکت کنندگان ماده ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد را از ۲۵ به ۳۰ نفر افزایش دهد.

همچنین می‌خواهد هر ۶ ماده ۵۰ متر کرال پشت، پروانه، کرال سینه و .. برای هر دو جنسیت به برنامه المپیک اضافه شود.

در حالی که تعداد کل ورزشکاران از ۳۰۶ نفر در المپیک ریو به ۳۳۹ نفر در توکیو رسیده است افزایش تعداد بیشتر در المپیک پاریس بعید به نظر می‌رسد. به خصوص که اکنون با شیوع کرونا ورزش در شرایط بحرانی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این تمرین که زیرنظر محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی و با همراهی مهدی تقوی و مهدی قاسمی جو همراه بود، احمد محمدنژاد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا نمایندگان کشورمان در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم پس از گرم کردن و حرکات کششی، مرور فن کردند.

رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را کسب خواهند کرد. 

دیگر خبرها

  • محسن ربانی: دوومیدانی ایران به تک ستاره‌ها متکی است
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم