Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شرایط تحریم و تهدید دریانوردان ایرانی مثل همیشه شجاع و دلیر دل به دریا زدند تا با اقدام خود باعث رونق اقتصادی و پویایی اقتصاد کشور شوند.

سیاوش ارجمندزاده افزود: این نفتکش یکی از پنج نفتکش ایرانی بود که صادرات آنها به ونزوئلا در چندماه گذشته با وجود تهدیدها و تحرم‌های آمریکا با بازتاب گسترده‎ای در محافل بین‌المللی قرار گرفت و منجر به عزتی باشکوه برای ایرانیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین دلیل نیاز بود به پاس این رشادت با اتفاق مسئولان محلی در آئینی با شکوه از ۲۳ خدمه نفتکش اعزامی ایران به ونزوئلا تجلیل شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر نیز در این ارتباط گفت: کارکنان این نفتکش با مدیریت و کار جهادی ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند و به میهن اسلامی بازگشتند.

سردار ولی‌اله رضایی نژاد اضافه کرد: کارکنان این نفتکش در زمانی که ابرقدرت‌ها هر روز یاوه‌گویی و تهدید می‌کردند، ماموریت خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام رساندند.

وی با قدردانی از صبوری خانواده خدمه این نفتکش اظهار داشت: دشمنان ما بدانند که نه تنها خدمه‌های این نفتکش که همه مردم ایران از خردسال تا کهن‌سال همگی مانند سال‌های دفاع مقدس آماده حفاظت از آرمان‌های کشور هستند.

رضایی‌نژاد بیان کرد: امروز به طور حتم روح شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز از این موفقیت شاد است و انتظار می‌رود راه چنین شهیدان والامقامی با صلابت تر از گذشته تداوم یابد.

در این آیین با اهدای لوح و شاخه گل از خدمه نفتکش اعزامی به ونزوئلا تجلیل شد.

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس شرکت ملی نفتکش ایران ونزوئلا پروندهٔ خبری اعزام پنج نفتکش ایرانی به ونزوئلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس شرکت ملی نفتکش ایران ونزوئلا بوشهر دفاع مقدس شرکت ملی نفتکش ایران ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ۱۰ شرکت ایرانی تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه لوازم پزشکی و دارویی عرضه کرده بودند که مورد توجه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف قرار گرفت.

شرکت‌هایی از تایلند، هنک کنگ و میانمار از دارو‌ها و مکمل‌های دارویی تولید ایران دراین زمینه استقبال کردند.
همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین بار به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه بزرگ شرکت کردند.

کاون تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی تا ۳۱ فروردین ماه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال از ۱۵ کشور دنیا برگزار شد.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان ۱۰ کشور عضو اتحادیه آسه آن است.

دیگر خبرها

  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مالزی
  • استقبال از محصولات دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی جنوب شرق آسیا