Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی کاملی دوشنبه ۱۶ تیر افزود: دستگاه‌های کمک ناوبری تاریخ انقضای عملکرد دارند که باید بعد از این مدت صحت عملکرد دستگاه از طریق فلای چک بررسی و در صورت تایید، دوباره فعال شود.

وی بیان کرد: این اقدامات یک فعالیت معمول است و به منظور ایمنی سفرها انجام می‌شود. تاریخ انقضای آی ال اس فرودگاه نیز از چهارم تیر ماه به اتمام رسیده که با انجام فلای چک و تاییدیه مجدد این دستگاه، دوشنبه پروازهای ایران ایر برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه خرم آباد ادامه داد: طرح پروازی برخی شرکت‌ها از جمله ایران ایر براساس فعالیت دستگاه آی ال اس است که به همین دلیل سفرهای این شرکت تا زمان تاییدیه دوباره دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه لغو شده بود.

کاملی یادآور شد: هم اکنون پروازهای تهران – خرم آباد و برعکس به صورت روزانه توسط ماهان و ایران ایر انجام می‌شود و پرواز هفتگی مشهد نیز به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است.

وی اضافه کرد: اکنون پرواز روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه توسط شرکت ایران ایر، و یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه توسط ماهان در مسیر تهران - خرم آباد و برعکس برقرار است.

کد خبر 528501 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران استان لرستان ایران ایر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت

با آرام شدن تنش منطقه‌ای شرکت خطوط هوایی قطر اعلام کرد که این کشور پروازهای خود به ایران را از سر گرفته است.   به گزارش  مهر، خطوط هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازهای خود به ایران را بازگشایی می‌کند.   همزمان با آغاز عملیات ایران علیه اسرائیل، برخی کشورها پروازهای خود به مقصد ایران را به حالت تعلیق در آوردند، اما با پایان این عملیات و بازگشایی فرودگاه‌ها، کشورهای مختلف به تدریج در حال از سرگیری پروازهای خود به و از ایران هستند.   به گزارش خبرگزاری الجزیره، شرکت خطوط مسافری قطر ایرویز در هفته ۲۰ پرواز به ۴ شهر تهران، مشهد، شیراز و اصفهان انجام می‌دهد.   پیشتر، خطوط هواپیمایی عراق نیز اعلام کرده بود که از سه شنبه، پروازهای خود به ایران را از سر می‌گیرد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول