Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@02:21:48 GMT

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه صدر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۰۳۴

توقیف موتورسیکلت سنگین در بزرگراه صدر

خبرگزاری میزان- رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف یکدستگاه موتورسیکلت سنگین ان وی اگوستا ۸۰۰ cc خبر داد و گفت: این موتورسیکلت مشغول لایی کشی دربزرگراه صدر بود که متوقف شد. تاریخ انتشار: 13:30 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۳۶

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با میزان  گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب مشخص شد که یکدستگاه موتور سیکلت ان وی اگوستا ۸۰۰ cc بدون پلاک مشغول تردد در بزرگراه بزرگراه بزرگراه صدر به غرب دیباجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب آن و خطرات برای سایر شهروندان با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب از طریق مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف گردید.

رازقی ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که از نوع سنگین بوده و با لایی کشی و ایجاد سر وصدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند طبق قانون برخورد نموده و موتورسیکلت را به پارکینگ منتقل می‌نماید

وی در پایان اشاره کرد: رفع توقیف این گونه موتورسیکلت‌ها بنا بدستور مقام محترم قضایی بوده و پلیس با هرگونه ناهنجاری و سلب آسایش مردم برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گول تماس‌های تلویزیونی جعلی را نخورید/ در تراکنش های بانکی ۱۵ ثانیه آخر رمز دوم را وارد کنید

این مقام انتظامی از همشهریان عزیز تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ترافیک موتورسیکلت سنگین پلیس راهور فاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت