Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: بانک ها جلوی پای تولیدکنندگان خراسان شمالی سنگ می اندازند.

«سعید پور آبادی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اظهارداشت: بازدید از شهرک صنعتی مانه و سملقان با هدف بررسی مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع آن ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی افزود: عمده ترین مشکل تولیدکنندگان در خراسان شمالی، سنگ اندازی بانک ها و مشکل با تامین اجتماعی است.

 

وی عنوان کرد: هر یک از بانک ها در خراسان شمالی با نظریه خاص خود با تولیدکنندگان برخورد می کند.

 

وی اظهارداشت: مشکل با بانک ها، تامین اجتماعی و شرکت گاز از عمده ترین مشکلات تولیدکنندگان مانه و سملقان بوده که مورد بررسی قرار گرفت.

 

پور آبادی افزود: با افزایش ارز، کارخانه ها در حال نیمه تعطیل شدن رفته که این مشکلات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: برای تسهیلات بانکی تولیدکنندگان در خراسان شمالی پیگیری های زیادی انجام شده که متاسفانه هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.

 

شهرستان مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده و تعداد 12 تولید کننده در شهرک صنعتی شهر آشخانه مشغول به کار و اشتغالزایی هستند.

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر ک های صنعتی مانه و سملقان خراسان شمالی مانه و سملقان خراسان شمالی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است