Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:26:42 GMT

برگزاری همایش «تحکیم خانواده» در بیارجمند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۱۹۵

برگزاری همایش «تحکیم خانواده» در بیارجمند

مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود از برگزاری همایش تحکیم خانواده و مشاوره رایگان در بخش بیارجمند این شهرستان به همت فرهنگیان بسیجی خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، به اجرای طرح جهادی کلاس خدمت در بخش بیارجمند اشاره کرد و افزود: در راستای طرح جهادی کلاس خدمت، بسیج فرهنگیان شاهرود با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده، معلم جهادی را به بخش بیارجمند اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر و بسیج فرهنگیان بیارجمند صورت گرفت، اظهار کرد: در این برنامه که به مدت دو روز در شهر بیارجمند و روستای قلعه بالا انجام شد، ۱۵ جلسه مشاوره خصوصی و خانوادگی و همایش تحکیم خانواده با حضور مشاور و استاد دانشگاه به‌صورت رایگان برگزار شد.

مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود این اقدام را در راستای خدمت‌رسانی فرهنگیان جهادی به مناطق محروم شهرستان شاهرود عنوان کرد و گفت: بسیج فرهنگیان با استفاده از فرهنگیان جهادی، تاکنون کلاس‌های مختلف مشاوره خانواده و همایش‌های تحکیم خانواده را در شهرستان شاهرود و محلات اسلامی اجرا کرده است.

انتهای پیام/74036/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده همایش آسیب های اجتماعی شاهرود بسیج فرهنگیان شاهرود بسیج فرهنگیان فرهنگیان بسیج تحکیم خانواده بسیج فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر هندیجان با اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی برگزار شد.

سیدحسین موسوی افزود: معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد

در این مراسم حجت الاسلام حسینی؛ امام جمعه شهرستان، سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، ستوان دوم پاسدار عیسی شنبدی؛ فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، نعیم حسین نژادیان معاونت پرورشی و دیگر مدیران دستگا‌های اجرایی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است