Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:47:10 GMT

طرح ویژه مجلس برای حل مشکل مسکن

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۲۹۳

طرح ویژه مجلس برای حل مشکل مسکن

نماینده مردم فردوس از خبر خوش مجلس برای تأمین مسکن مردم خبر داد و گفت: طرح ویژه‌ای در این باره در مجلس در حال تدوین است و رئیس مجلس نیز با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مجلس خبرهای خوشی را برای تأمین مسکن مردم دارد که به زودی طرح آن نهایی و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طرح مجلس در این باره بسته ویژه‌ای را برای تأمین مسکن مردم درنظر گرفته و شخص رئیس مجلس نیز به این طرح توجه ویژه‌ای دارد و با جدیت آن را پیگیری می‌کند.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح به دنبال آن است که تا بخشی از نیاز مردم به مسکن در کوتاه‌مدت تأمین شود. 

نصیرایی خاطرنشان کرد: اگرچه یک سال بیشتر از عمر دولت باقی نمانده، اما مجلس مصمم است تا در همین یک سال و با انجام وظایف قانونی در حوزه تقویمی و نظارت اقداماتی توسط دولت صورت پذیرد و حرکت‌ها و اقدامات لازم به ویژه در حوزه مسکن انجام شود.

وی افزود: متأسفانه دولت هفت سال وقت خود را صرف نشست و برخاست با آمریکا و سه کشور اروپایی کرد و آقای رئیس‌جمهور هم حتی آب خوردن مردم را به این مذاکرات و نشست و برخاست‌ها مرتبط می‌دانست و معتقد بود که مشکلات ما از تولید گرفته تا مسائل دیگر با این مذاکرات و توافقات با غرب حل خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه ما با دولتی مواجه بودیم که پنج یا شش سال آن وزیری در حوزه مسکنش بر سر کار بود که افتخار می‌کرد در طول وزارتش حتی یک مسکن مهر را هم افتتاح نکرده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس مسکن خبر خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود