Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی گفت: پس از بحث های تخصصی و هماهنگی با سازمان بورس و اوراق بهادار بزودی ۱۰میلیون نفر دیگر به جمع دریافت کنندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد.

حجت السلام «سید کاظم موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: وضع نابسامان قیمت ارز و سکه که تورم زا است و بر مشکلات معیشتی و اقتصادی  دامن می زند و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد از موضاعات محوری مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع نمایندگان استان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش حبابی قیمت مسکن در کشور و ایجاد بازار افسار گریخته و مشکل ساز را از دیگر موضوع های مطرح شده در کمیسیون اقتصادی مجلس است که امیدواریم بزودی شاهد ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: دهک های پایین جامعه به ویژه مستاجرها و جوانانی که در شرف تشکیل خانواده هستند با این وضعیت برایشان حتی اجاره کردن خانه سخت و گاهی غیرممکن است.

 

وی خاطر نشان کرد: اخذ مالیات از مالکانی که ساخت و سازهای کلان انجام داده و ساختمان های قابل توجهی دارند که خالی از سکنه هستند از جمله راهکارهای ارائه شده در جهت شکستن قیمت حبابی مسکن و کنترل آن است.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بحث های تخصصی و هماهنگی با سازمان بورس و اوراق بهادار بزودی ۱۰میلیون نفر دیگر به جمع دریافت کنندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد.

 

رییس مجمع نمایندگان استان اذعان داشت: این تصمیم پس از انجام بحث های تخصصی و کارشناسی شده در جلسه  کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور مسولین و کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد گرفته شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت مسکن کمیسیون اقتصادی مجلس سهام عدالت مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت

«بهروز محبی نجم‌آبادی» نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات مهمی که باید برای تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» انجام شود، اظهار کرد: توجه به تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.

وی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر تولید به واسطه تعمیق ایشان در امور اقتصادی کشور و دقت کارشناسان و خبرگانی است که معتقدند راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور، جهش تولید است. باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق شعار سال به خوبی بهره گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس یازدهم کارهای بزرگی برای رونق تولید انجام داد که باید در مجلس آینده اجرای این قوانین به خوبی مورد توجه قرار گیرد. برای مثال، مجلس یازدهم «قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» را به تصویب رساند که باید بر اجرای دقیق آن نظارت شود، چرا که اجرای دقیق این قانون تأثیر زیادی بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

محبی نجم آبادی ادامه داد: «طرح مالیات بر عایدی سرمایه» نیز یکی از موضوعات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد. این طرح الان برای رفع ایرادات در حال رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان است و اگر در این مجلس تبدیل به قانون نشود، حتماً در مجلس بعدی فرایند تصویب و تأیید نهایی آن را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اهمیت اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از این حیث است که ما باید واسطه‌گری و سوداگری‌ها را تا حد امکان از بین ببریم تا نقدینگی انباشته‌ای که در کشور وجود دارد، به سمت تولید حرکت کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته نرخ مالیات واحدها و شرکت‌های تولیدی از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت که کاهش ۷ درصدی مالیات بخش تولید تأثیری زیادی بر افزایش تولید داشت و باید این روند ادامه پیدا کند. اگر واردات و صادرات در کشور حساب شده و با توجه به تولید داخلی باشد، قطعاً اتفاقات خوبی در بخش اقتصادی کشور خواهد افتاد.

کد خبر 6080795 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟