Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دارایی آلمان اعلام کرد که استقرار نیروهای آمریکایی در خاک آلمان در ۱۰ سال گذشته حدود یک میلیارد یورو برای این کشور هزینه داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "وینر سایتونگ"، دولت آلمان در ده سال گذشته حدود یک میلیارد یورو برای استقرار نیروهای آمریکایی در خاک آلمان هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 648.5 میلیون یورو یعنی دو سوم این مبلغ برای اقدامات ساختمانی و 333.9 میلیون یورو برای هزینه های دفاعی در این فاصله زمانی اختصاص داده شده است. این مبلغ بخصوص برای پرداخت کمک به شاغلین سابق در ارتش آمریکا، ترمیم خسارات ناشی از اقدامات نیروهای آمریکایی و بازپرداخت سرمایه گذاری های آمریکا در اماکن نظامی سابق صرف شده است.

این روزنامه اتریشی این خبر را با استناد به پاسخ وزارت دارایی آلمان به یک درخواست حزب چپ آلمان منتشر کرده است.

بر این اساس آمریکا چند برابر آنچه آلمان هزینه می کند را برای استقرار این نیروها هزینه کرده است. وزارت دفاع ایالات متحده در یک گزارش بودجه ای سال 2020 هزینه ها در سال گذشته برای این منظور را حدود 8.125 میلیارد دلار برآورد کرده بود که حدود 61 برابر بیشتر از حدود 132.4 میلیون یورویی است که آلمان در سال گذشته برای این منظور هزینه کرده است.

مخالفت برلین با طرح بررسی مستقل رویکردهای نژادپرستانه پلیس آلماناقتصاد آلمان 6 درصد در 2020 کوچک می‌شود

هیج عملیات استقرار نیروهای نظامی دیگری از طرف آمریکا در سراسر دنیا تا این اندازه برای پرداخت کنندگان مالیاتی آمریکا هزینه بر نیست. اما آمریکا از استقرار نیروهای خود در سراسر اروپا سود زیادی می برد.

در مجموع حدود 35 هزار نیروی آمریکایی در آلمان مستقر هستند. رئیس جمهور آمریکا اخیرا تهدید کرده است که می خواهد حدود 9500 نیروی خود را از خاک آلمان خارج کند. وی عمل نکردن آلمان به تعهدات نظامی خود در قبال ناتو را دلیل چنین تصمیمی اعلام کرده است.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آلمان کشور آمریکا بیشتر بخوانید... مخالفت برلین با طرح بررسی مستقل رویکردهای نژادپرستانه پلیس آلمان اصلاح قانون پناهندگی اروپا در دستور کار ریاست دوره‌ای آلمان بر اتحادیه اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آلمان کشور آمریکا اخبار آلمان اخبار آمریکا نیروهای آمریکایی استقرار نیروهای سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد

14 داور وسط، رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را سوت خواهند زد

طرفداری | یوفا اسامی داوران دعوت شده به رقابت‌های یورو 2024 را اعلام کرد. بر این اساس، قرار است 14 داور از کشورهای مختلف اروپا، مسابقات یورو را قضاوت کنند. این مسابقات از تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی آلمان آغاز و تا 14 جولای (24 تیر ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

اسامی داوران یورو 2024 مارکو گویدا (ایتالیا) استفان کواکس (رومانی) ایوان کروژلیاک (اسلوونی) فرنکو لتکسیه (فرانسه) دنی ماکلی (هلند) سیمون مارسینیاک (لهستان) هلیل اوموت میلر (ترکیه) گلن نیبرگ (سوئد) مایکل اولیور (انگلیس) دنیله اورساتو (ایتالیا) ساندرو شرر (سوئیس) دنیل زیبرت (آلمان) آنتونی تیلور (انگلیس) کلمنت تورپن (فرانسه)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا