Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:53:49 GMT

حیدری: کامیابی نیا میخواست فوتبالم تمام شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۵۲۷

سجاد حیدری با اشاره به نمایش تیم شاهین گفت که اگر تک اشتباه شاهینی ها نبود، پرسپولیس نمی‌توانست به آن ها گل بزند.

به گزارش ورزش سه، سجاد حیدری هافبک تیم شاهین بوشهر که باعث اخراج کمال کامیابی نیا شد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار پرسپولیس - شاهین، گفت: ما نسبت به داشته های خودمان، از پرسپولیس امتیاز می‌خواستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی موقعیت زیاد هدر دادیم و مربی مان هم که از ما جدا شده بود. اما ما روی یک اشتباه کوچک گل خوردیم و اگر آن اشتباه نبود گل نمیخوردیم و پرسپولیس تا ۹۰ ساعت دیگر هم نمی‌توانست به تیم ما گل بزند.

 

او درباره صحنه اخراج و این که کامیابی نیا گفته کارت قرمز عادلانه نیست، عنوان کرد: صددرصد اخراج درست بود، من زودتر به توپ رسیدم و آقای کامیابی نیا فقط برای پایم آمد و مچم را زد. من وقتی دیدم آنطور آمده زرنگی کردم و پایم را کشیدم وگرنه ممکن مصدومیت شدیدی در انتظارم باشد، نمیدانم واقعا مگر میخواست فوتبالم تمام شود که آنطور زد؟ اما به هر حال فوتبال است و این اتفاق ها پیش می‌آید.

 

 

حیدری درباره نتیجه خوب شاهین مقابل پرسپولیس نسبت به بازی رفت عنوان کرد: وقتی پرسپولیس ۱۱ نفره بود هم ما موفق شدیم آن ها را کنترل کنیم. ما خودمان را باور نداشتیم و یک خرده هم فشار روی بازیکنان بود و از نظر روانی مشکل داشتیم اما رفته رفته خودمان را پیدا کنیم و پرسپولیس به جز صحنه گل و یک شوت از راه دور دیگر موقعیتی نداشت.

 

او درباره ادامه لیگ هم توضیح داد: شک نکنید ما شاهین را در لیگ برتر نگه می‌داریم،  این هفته مقابل ذوب آهن امتیاز از دست نخواهیم داد و آماده هستیم که به نتیجه مورد نظر برسیم. این که بازی با رقبای مستقیم داریم از یک لحاظ خوب و از یک لحاظ بد اما به هر حال ما سعی می‌کنیم از آب و هوای بوشهر استفاده و حریفان را زمین کیر کنیم.

 

وی در خصوص حضور کریمیان به جای میشو هم گفت: آقا مهرداد هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی مربی خوبی هستند و در آینده هم مربی خوبی خواهند شد. هر مربی دیگری در این شرایط می‌آمد نمی‌توانست کاری کند اما آقا مهرداد نسبت به تیم شناخت دارد و می‌تواند تیم را حفظ کند.

سجاد حیدری گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد حیدری گل گهرسیرجان کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از مصاف پرسپولیس در برابر صنعت نفت که با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید گفت ما پیشنهاد تمدید قرارداد با اوسمار داده ایم و از او خواسته‌ایم برای فصل بعد به ما برنامه بدهد.

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفته‌اند تیم با هدایت اوسمار بهتر از زمان یحیی گل‌محمدی بازی می‌کند. برخی هم او را با برانکو مقایسه کرده‌اند که از حاشیه بیزار بود و سعی می‌کرد، در آرامش پرسپولیس را به یک تیم قوی تبدیل کند. جدا از نتایج سبک بازی پرسپولیس با اوسمار سبب شده تا باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی باشد. هم چنین ارتباط خوبی که این مربی با بازیکنان برقرار کرده است. در ابتدای حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس هم بازیکنان استوری حمایتی از این مربی منتشر می‌کردند و این نشان می‌دهد که رابطه خوبی با اوسمار دارند.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم گفت: ممکن است با توجه به واگذاری امتیاز تیم به پتروشیمی خلیج فارس مدیریت تیم تغییر کند، اما کادر فنی این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد. با این حساب جواد نکونام در استقلال ماندنی است، به خصوص که عملکرد این مربی در این فصل از بازی‌ها قابل تحسین بوده است. در فصلی که تیم از نظر بازیکن در مضیقه بوده و از سویی هنوز با مشکل مالی مواجه است.

این یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی به خصوص برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به این خاطر که دو تیم مدعی قهرمانی از هم اکنون می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. واگذاری امتیاز دو باشگاه ۶ هفته پیش از اتمام بازی‌ها به مدیریت جدید اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده باشگاه داشته باشد. این ۶ هفته زمان خوبی است که گروه‌های جدید با همه شرایط دو تیم آشنا شوند و برای آینده خوب باشگاه برنامه‌ریزی کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان