Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:53:45 GMT

20000 مبتلا به کرونا در جمهوری آذربایجان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۶۱۴

20000 مبتلا به کرونا در جمهوری آذربایجان

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس آمار رسمی ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۲۰  هزار و ۳۲۴ نفر در این کشور به  این ویروس مبتلا شده‌اند.

اخبار بین الملل-به گزارش این ستاد ۱۱ هزار و ۷۴۲ نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جمهوری آذربایجان درمان و از بیمارستان ترخیص شده و ۲۵۰  نفر جان خود را از دست داده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هشت هزار و ۳۳۲ نفر نیز در بیمارستان های تخصصی این کشور درمان میشوند .

 ستاد  عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان شرایط  شیوع  ویروس کرونا و افزایش موارد ابتلا به این ویروس در یک ماه اخیر در این کشور را نگران کننده خوانده و بر این اساس از دیروز ( یکشنبه ) تا ۳۰  تیر ماه  جاری محدودیت‌های سخت قرنطینه‌ای در ۱۶ شهر این کشور اعمال کرده است .

 بر اساس تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان متروی شهر باکو تا ۳۰ تیر ماه تعطیل شده است و محدودیت های سخت قرنطینهای در پایتخت این کشور و شهرهای گنجه ، سومقایت ، لنکران ، ماسالی ، جلیل آباد ، گوی گول ، مینگچویر ، گورانبوی ، برده ، خاچماز ، ساموخ ، سیازن ، شکی ، یولاخ و آبشررون اعمال خواهد شد به نحوی که حرکت وسایل نقلیه عمومی در این شهرها در روزهای پایانی هفته ممنوع خواهد شد .

  در مدت اعمال محدودیت های سخت قرنطینه ای در ۱۶ شهر  خروج شهروندان از منزل فقط با دریافت مجوز دو ساعته ازطریق سیستم الکترونیکی وزارت کشور امکان پذیر می باشد .

 با تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت، ارتش جمهوری آذربایجان هم به پلیس این کشور در اعمال محدودیتهای سخت قرنطینهایکمک میکند.

  در حال حاضر مراکز تجاری بزرگ و رستورانها ، غذاخوری ها و مراکز تفریحی در سراسر جمهوری آذربایجان تعطیل بوده و  میزان جریمه های نقض محدودیت های  سخت قرنطینه ای هم افزایش یافته است .

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آذربایجان ویروس کرونا ویروس آمار ویروس کرونا کرونا عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 6086108 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم