Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نورگفت: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از امروز 16 تیرآغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.ضمن اینکه این دانشگاه برای ترم تابستان میزبان دانشجویان سایر دانشگاه‌ها است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین بهروز ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کلیه دانشجویان می توانند در مهلت مقرر از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir و از مسیر ثبت نام- عملیات ثبت نام - ثبت نام اصلی جهت انتخاب واحد در ترم تابستان اقدام نمایند.

وی با عنوان اینکه ترم تابستان دانشگاه پیام نور با نگاه مثبت به شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد تدوین شده است، تشریح کرد: در این ترم امکان مهمانی دانشجویان دیگر دانشگاه ها در دانشگاه پیام نور و بالعکس با هدف تسهیل فارغ التحصیلی دانشجویان فراهم شده و پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ 17تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکانپذیر است.

وی با عنوان اینکه تمام دروس دارای نمره میان ترم بوده و تاریخ برگزاری کلاس ها از 24 تیرماه لغایت 24 مردادماه است، افزود: دروس نظری قابل ارئه در این دوره صرفا به صورت الکترونیکی و در سطح کشور/ منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی استانی یا دفتر آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای) ارائه می‌شود.

امیرحسین بهروز با عنوان اینکه امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد و دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه ارائه نمی شود، افزود: سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو 8  واحد (با رعایت حداکثر یک عنوان دروس معارف اسلامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی) است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی تاریخ برگزاری امتحانات را از 26مردادماه لغایت 4 شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: ارزشیابی دروس مطابق دستورالعمل نیمسال دوم 99-1398 به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور ترم تابستانه دانشگاه پیام نور ترم تابستان دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان