Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:46:34 GMT

بررسی بازار ارز و بورس با حضور «دژپسند» در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۶۳۲

بررسی بازار ارز و بورس با حضور «دژپسند» در مجلس

خبرگزاری تسنیم: سید غنی نظری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فردا سهشنبه (۱۷ تیر) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی و معاونانش فردا میهمان اعضای کمیسیون اقتصادی هستند.

وی افزود: قرار است در جلسه فردا وضعیت بازار ارز، بازار بورس و همچنین موضوع گرانی کالا‌های اساسی با حضور وزیر اقتصاد بررسی و وزیر به سوالات و دغدغه نمایندگان در این موضوعات پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در این جلسه درباره واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی نیز بحث و تبادل نظر میشود، بیان داشت: در این جلسه نحوه قیمت‌گذاری، تأیید اهلیت خریداران در خصوصی‌سازی‌ها و مواردی از این دست بررسی میشود.

نظری با تاکید بر اینکه قرار است در جلسه مذکور وضعیت بازار بورس نیز بررسی و ارزیابی شود بیان داشت: در ماه‌های اخیر توجه به بازار بورس زیاد شده و ضروریست از سرمایه‌هایی که وارد بورس شده صیانت شود؛ بنابراین از مسئولانی که به جلسه کمیسیون اقتصادی دعوت شدند میخواهیم تا برنامه‌های دولت برای کمتر شدن ریسک سرمایه گذاری در بورس را تشریح کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار ارز و بورس دژپسند مجلس کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس

رئیس سازمان بورس در نامه ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را حاوی تبعات منفی برای بازار سرمایه عنوان کرد و خواستار اصلاح این بند شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان بورس در نامه ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بند س تبصره 6 قانون بودجه سال 1403، این بند را حاوی تبعات منفی برای صندوق های سرمایه گذاری دانست و افزود: این تبصره تبعاتی همچون خروج نقدینگی و کاهش اعتماد سرمایه گذاران را به همراه خواهد داشت که این امر می تواند منجر به سوق دادن و هدایت نقدینگی به بازار های غیر شفاف مواری همچون ارز و طلا شود.

متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد:

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!