Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی، سردار احمد گودرزی روز دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهارداشت: مرزهای جنوب شرق کشور نیازمند به تجهیز و تقویت است.

وی بیان کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان در امر مبارزه با قاچاق موادمخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی اهتمام ویژه دارند و با هرگونه ناامنی در مرزهای جنوب شرق کشور برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این دیدار، امنیت مرزهای جنوب شرق کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزبانان نخستین سنگر دفاعی نظام در مرزها هستند و بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.

سردار محمد پاکپور با تأکید بر لزوم تقویت مرزها، افزود: تعامل سازنده بین سپاه پاسداران و مرزبانی در مناطق مرزی، امنیت و احساس امنیت را برای عموم مردم و مرزنشینان دو چندان می‌کند و از طرفی لرزه بر اندام معاندان و گروهک‌ تروریستی در نواحی پیرامونی مرزها دارد.

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست
فرمانده مرزبانی ناجا همچنین در دیدار با خانواده ستوانسوم شهید حمیدرضا جهانتیغ در زاهدان اظهارداشت: ارج نهادن به خانواده شهدا سرلوحه کار مرزبانان قرار دارد و ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهدا در دفاع از میهن اسلامی یار و یاور خانواده شهدا باشیم.

سردار احمد گودرزی افزود: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک کسانی است که در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و اجازه تعدی و تجاوز به خاک کشور را به دشمنان ندادند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه شهدای مرزی مظلومند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع و حراست از آرمان‌های کشورمان و مرزهای ایران اسلامی کاری بزرگ انجام دادند که این امر افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز به مرزهای کشورمان را نخواهد کرد.

ستوانسوم شهید حمیدرضا جهانتیغ ششم اردیبهشت سال ۹۶ در منطقه عمومی میرجاوه در درگیری با اشرار مسلح به همراه هشت تن از همرزمان خود به شهادت رسید.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت مرزبانی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت مرزبانی جنوب شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر افزود: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه به وزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از زحمات شبانه روزی مرزبانان بویژه عوامل دخیل در این عملیات قدردانی نمود و عنوان داشت: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه‌ای سخت به جوانان کشور وارد می‌کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • عملیات «وعده صادق» با تعامل ارتش و سپاه محقق شد
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد