Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رامین مکناوی امروز دوشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش مخبران محلی و بسیج منطقه مبنی بر حضور حفاران غیرمجاز در بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله عوامل انتظامی پاسگاه گلگیر به منظور معلوم شدن صحت و سقم موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: این عوامل به محض ورود به محل، افرادی را در حال حفاری غیرمجاز مشاهده کردند که طی عملیاتی پلیسی دو نفر را دستگیر کردند و دو نفر نیز به دلیل شرایط نامساعد متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان گفت: از این باند دو دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور برق، یک دستگاه دریل، یک نردبان و یک قرقره کشف و ضبط شد.

مکناوی بیان کرد: اشیا مکشوف و وسایل نقلیه تا دستور مراجع قضائی تحویل نیروهای انتظامی پاسگاه گلگیر شدند و موضوع نیز با تشکیل پرونده از سوی مراجع قضائی به منظور دستگیری متهمان احتمالی دیگر در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار تیم حفار غیرمجاز در شهرستان مسجدسلیمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش مهر، شهرستان مسجدسلیمان ۳۷ اثر ثبت‌شده در فهرست آثار ملی دارد.

کد خبر 4967223

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدسلیمان کشف اشیاء عتیقه میراث فرهنگی خوزستان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، لیلا نبی زاده، افزود: ماموران گشت و کنترل در منطقه، گردنه غنیمی به یک مورد تخلف صید غیرمجاز پرندگان برخورد کردند و این ادوات صید به دست آمد.
نبی زاده با بیان اینکه این موارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد، خواستار برخورد قاطع با متخلفان شد و گفت: در فصل زاد آوری و تخم گذاری پرندگان باید بیش از پیش امنیت و ایمنی مناطق تحت مدیریت حفظ شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه، برخورد قانونی با شکارچیان متخلف را امری لازم و ضروری دانست و گفت: افرادی که بطور غیرمجاز دست به شکار حیوانات و پرندگان می‌زنند در صورت مشاهده از سوی محیط بانان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه