Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:33:25 GMT

عدم استقبال مازندرانی‌ها از گوشت مرغ منجمد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۰۸۷۵

عدم استقبال مازندرانی‌ها از گوشت مرغ منجمد

سید محمد جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا قیمت هر کیلو گرم مرغ منجمد تحویل در درب سردخانه را ۱۲هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت برای مصرف کننده را ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و توضیح داد: به اندازه کافی مرغ منجمد در سردخانه های استان وجود دارد و هر زمان تقاضا افزایش بیابد ، می توانیم مرغ منجمد را در استان توزیع و عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با مصوبه تنظیم بازار، شرکت پشتیبانی از اواخر بهمن ماه سال گذشته  برای تنظیم بازار، خرید گوشت مرغ مازاد بر مصرف بازارهای استان را شروع کرد و بیش از هشت هزار تن مرغ خریداری و ذخیره شده است.

جعفری گفت : اگر چه با مشکلاتی در زمینه چگونگی قرارداد با سردخانه ها مواجه هستیم ، اما در خرید مرغ ها طبق ضوابط و استاندارد در اندازه محدودیتی نداشته ایم و امروز نیز با هدف تنظیم بازار محدودیتی در عرضه وجود ندارد.

بررسی های میدانی خبرنگار ایرنا نیز نشان می دهد امروز هر کیلو گرم گوشت مرغ گرم در مازندران با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۸هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود .

یکی از فروشندگان مرغ در شهرستان آمل به کاهش مصرف مرغ طی ۱۰ روز اخیر اشاره کرد و گفت که فروش روزانه مرغ گرم مغازه اش از ۳۰۰کیلو گرم به حدود ۲۰۰ کیلو گرم کاهش یافته است.

عادل ذولفعلی پور با توضیح این نکته که قیمت مرغ یکباره از متوسط ۹ تا ۱۱ هزار تومان تا ۱۹ هزار تومان افزایش یافته بود ، افزود : اگرچه مصرف مرغ کم شده ، اما تقاضا برای مرغ منجمد نیز بسیار اندک است.

وی توضیح داد : با توجه به فاصله قیمتی حداکثر چهار هزار تومانی بین مرغ گرم و منجمد ، مردم رغبتی به خرید و مصرف گوشت مرغ منجمد ندارند و به عبارتی اصلا سراغ مرغ یخ زده نمی روند.

استان مازندران با داشتن بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مرغداری ، سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن گوشت مرغ تولید می کند که معادل حدود ۱۱ درصد از نیاز مصرفی کشور است.

برچسب‌ها مازندران گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران گوشت مرغ مازندران گوشت مرغ مرغ منجمد گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است. قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت گوشت مرغ امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳