Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه امام رضا (ع)) است - اخبار اجتماعی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در پنجمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) در سال 99 با بیان اینکه  برقراری و تأمین امنیت زائران و همچنین تسهیل در ارائه خدمات‌رسانی به آنها از اولویتهای نیروی انتظامی است، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور شرایط متفاوت‌تر از سالهای قبل است و برای گذر از این شرایط باید تمام دستگاه‌های مربوطه پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه امام رضا (ع)) است، ادامه داد: این درحالی است که نیروی انتظامی با توجه به کسب تجربیات مطلوب در سالهای گذشته در برگزاری مراسم عظیم اربعین حسینی (ع)، امسال نیز آماده‌تر از قبل پذیرای زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید تمام زیرساختها برای خدمت‌رسانی مطلوب فراهم باشد، تصریح کرد: قطعاً در این راستا دستورالعملهایی ابلاغ می‌شود که باید مبنای کار تمام فرماندهان انتظامی استانهای مربوطه و معاونان قرار بگیرد؛ لازم است که با سازمانها و نهادهای دیگر نیز جلساتی برگزار و تمام نیازمندی‌ها مطرح و مطالبات نیز برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درخواست شود.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: با توجه به ارائه دستورالعملها و به‌کارگیری تمام توان و امکانات موجود، باید امنیت در مرزهای چهار استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان برای تردد زائران نیز به طور کامل برقرار باشد.

رئیس پلیس کشور یادآور شد: مسئولیت معاونت بهداد نیروی انتظامی در شرایط حساس کنونی (شیوع ویروس کرونا) بیشتر از قبل خواهد بود چرا که باید بیش از هر زمان دیگری آماده ارائه خدمات‌رسانی مطلوب (برقراری درمانگاه‌ها و آموزشهای بهداشتی) به زائران باشد.

برگزاری "پیاده‌روی اربعین" در هاله‌ای از ابهامراهبردهای "اربعین 99" با حضور نمایندگان 20 دستگاه بررسی شد

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اربعین حسینی| راهپیمایی اربعین پیاده روی اربعین فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری بیشتر بخوانید... اشتری: بر مبنای "اولویتها" اعتبارات و امکانات را به پلیسهای مختلف تزریق می‌کنیم اشتری: تعدادی از عوامل آتش‌سوزی‌های عمدی بازداشت شدند اشتری: سناریوی تحریم علیه مسئولان نیروی انتظامی حربه‌ای نخ‌نما شده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اربعین حسینی راهپیمایی اربعین پیاده روی اربعین فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس اربعین پیاده روی اربعین فرمانده ناجا سردار اشتری نیروی انتظامی برگزاری مراسم اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ این رانندگان پارسال اقلام مصرفی ۲۵ موکب را بصورت رایگان و در قالب نذرسفر به کشور عراق منتقل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان +فیلم
  • اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان ثبت شد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر