Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شمار جایگاه‌های عرضه سوخت استان یزد با بهره‌برداری از یک جایگاه جدید در بلوار رسالت شهر یزد به 138 باب رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، این جایگاه هم‌زمان با ولادت ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور فرماندار یزد و جمعی از مقام‌های محلی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرضا انتظاری، مدیر منطقه یزد در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: جایگاه «رسالت» توسط بخش خصوصی احداث شده و تحت پوشش یکی از شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت است.
وی به مساحت یک هزار و 200 متری این جایگاه اشاره کرد و افزود: این جایگاه با 32 نازل (16 نازل بنزین معمولی و 16 نازل بنزین سوپر) آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.
انتظاری با بیان اینکه برای راه‌اندازی توسط بخش خصوصی 35 میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار کرد: افتتاح این جایگاه زمینه اشتغال‌ 11 نفر را نیز فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۹۷۰ نفر و شمار زخمیان به ۷۶۷۷۰ نفر افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد