Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:04:42 GMT

صالحین یک مسیر بین المللی است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۱۰۲۰

صالحین یک مسیر بین المللی است

آیت الله عبادی گفت: مسیر صالحین یک مسیر بین المللی است، اگر ما شرایط زمان خود را قدردانی کنیم به پیروزی خواهیم رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۶ تیر) در دیدار با دست اندرکاران امور صالحین اظهار داشت: شنبه هفته آینده روز عفاف و حجاب و یورش دژخیمان رضاخان پلید و انگلیس خبیث به مسجد گوهرشاد در جوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) است که باید برای آن تدبیر، تبلیغ و پیش بینی مناسبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: عفاف و حجاب مسئله روز است و عوامل استعماری و استکباری که آن روز به وسیله خشونت و سلاح راه پایشان را باز کردند، امروز از نزدیک با ویروس با نفوذ فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی از آن بذر پلید، محصول خبیث برداشت می کنند.

 

به گفته وی، اشغال عدن به وسیله آمریکا و انگلیس که اصولا طرح و برنامه آنها برای تمام جهان همین است اما اگرچه آنها این آرزو را به گور خواهند برد اما شرط اولیه آن این است که دشمنی این دشمنان را جوانان، جامعه و صالحین احساس کنند.

 

آیت الله عبادی گفت: صالحین برای شهر و روستای خود ساخته نمی شوند بلکه برای جهان ساخته می شوند، در مسئله صالحین افراد باید هم اشباع شوند و هم از مسائل نیاز روز برخوردار باشند.

 

وی ادامه داد: انسان صالح آن است که همه کارهایش از جمله سکوت، فریاد و حضورش در صحنه ها تنظیم شده باشد، اگر بخواهیم بر روی این قضیه که یک مسئله اصلی است و برای نسل های آینده یک ستون فقرات محسوب می شود، کار کنیم باید هم آرمانش و هم منازلی که می خواهد طی شود، مشخص باشد و متناسب با آن، منازلی که طی شده دیگر تکرار نگردد.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: اصولا کارهایی که به صورت هدفمند تشکیل می شود، مسئله ای تکراری ندارد، نقاط ضعف و قوتی که در جاهای دیگر دارید را نیز کارشناسی کنید و نقدهای دوستان را نیز جمع آوری کنید تا در مجالس مشورتی طرح و مشکلات برطرف گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسیر صالحین یک مسیر بین المللی است، اگر ما شرایط زمان خود را قدردانی کنیم به پیروزی خواهیم رسید.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • طراحی لیگ (INSITU) در بخش پرایمری و سکندری در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • حمله موفق حزب الله لبنان به خودروی نظامی صهیونیست‌ها