Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی از رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۱۰ تن مواد پتروشیمی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، سید جواد سیدالموسوی با اشاره به تشکیل یک فقره پرونده با موضوع تخلف عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی اظهار کرد: این مقدار ۱۱۰ تن کود شیمیایی برحسب گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مانه و سملقان، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت تولیدی با دریافت مواد پتروشیمی سهمیه‌ای با نرخ دولتی، مواد را به صورت عرضه خارج از شبکه به فروش رسانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پرونده متشکله توسط شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مانه و سملقان موردبررسی و رسیدگی قرار گرفت و شعبه مذکور متهم پرونده را علاوه بر قطع سهمیه به مدت سه ماه، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

گفتنی است شهرستان مانه و سملقان به‌عنوان بزرگترین شهرستان خراسان شمالی از نظر وسعت، قطب کشاورزی این استان نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی پتروشیمی تعزیرات حکومتی کود شیمیایی عرضه خارج از شبکه تعزیرات حکومتی مواد پتروشیمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر، با تأکید بر اینکه تخلفات مشاوران املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی استان می‌رود، اظهار کرد: مشاوران املاک از دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن اجتناب کنند.
رحیمی آذر گفت: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف بوده و متخلفین تحت عنوان گرانفروشی محکوم خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاورین املاک تصریح کرد: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه مشاورین املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل