Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

کمال تبریزی که در مقام کارگردان سریال « شهریار » با سیروس گرجستانی همکاری داشته است، درباره‌ی این بازیگر تازه درگذشته می‌گوید: سیروس گرجستانی خوش‌حال و پر انرژی بود و به همین دلیل جلساتی را که با او داشتیم روزهای مفید توأم با احساس رفاقت و موفقیت در کار بود. همیشه با خودش چیزی در چنته داشت همراه با پیشنهاد فراوان برای اجرایی متفاوت و خارج از قاعده نقش که از کودک سرزنده درونش سرچشمه می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها - او در ادامه یادآور می‌شود: من هیچوقت ندیدم که لحظه‌ای دیر رسیده باشد و هنگام حضور در صحنه تسلط کافی بر گفتارهای فیلمنامه نداشته باشد. مسئولیت نقش را چنان می‌پذیرفت که خیالت از حضورش آسوده باشد و همین وجودش را شیرین و دلنشین می‌کرد.

این کارگردان سپس خاطره‌ای را از دیدار با سیروس گرجستانی تعریف می‌کند: روزی برای تازه کردن دیدار آمده بود سر صحنه فیلمبرداری که در فرصت پیش آمده برایم از گذشته‌ها و پدرش گفت. از سال‌هایی که زندگی طعم دلچسبی داشت و تلخی هایش به مراتب کمتر بود.

تبریزی درباره نقش شهریار در ایام پیری که توسط مرحوم گرجستانی ایفا شد، چنین توضیح می‌دهد: یادم هست برای پذیرش نقش شهریار ابتدا قدری تردید داشت و می‌گفت ایفای نقش شخصیت‌های واقعی دشوار است اما بعد از گفت‌وگوهای مفصلی که داشتیم سرانجام پذیرفت. گفتم چطور شد قبول کردی؟! گفت چیزهایی که از نقش می‌گویی و شهریاری که تعریف می کنی مرا یاد پدرم می‌اندازد. پدرم را می توانم خوب بازی کنم! و خوب بازی کرد.

کمال تبریزی در پایان می‌گوید: «سیروس گرجستانی نقش زندگی‌اش را هم خوب بازی کرد. بعید می‌دانم کسی خاطره تلخی از او داشته باشد. از مرد پرانرژی حالا در جهانی دیگر استقبال خواهد شد. روحش شاد و قرین رحمت الهی.»

سیروس گرجستانی پنجشنبه ـ ۱۲ تیر ماه ـ بر اثر سکته قلبی در سن ۷۶ سالگی درگذشت. سریال شهریار کمال تبریزی از جمله نقش‌های ماندگار این بازیگر تلویزیون و سینما محسوب می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهریار سیروس گرجستانی کمال تبریزی کمال تبریزی سیروس گرجستانی سریال شهریار سیروس گرجستانی کمال تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سیاوش چراغی‌پور بازیگر محبوب در گفت و گویی تلخ از مسیری که طی کرده تا بازیگر شده را بازگو کرد. چراغی پور از کارتن خوابی تا التماس برای کار گفت و مسیری که تا بدین جا طی کرده است. روایت کوتاه چراغی پور را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)