Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس در یک‌صدوسی و هشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان از اتصال رایگان اینترنت برای بیش از1300 مدرسه روستایی بر بستر تلفن بی‌سیم و توزیع230 مودم به همراه اینترنت رایگان در بین مدارس روستای در سراسر استان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فرهاد اسماعیلی در یک‌صدوسی وهشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان، با اشاره به اقدامات انجام ‌شده در مورد مصوبات قبلی این شورا، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کلاس‌های درس دانش آموزان در قالب فضای مجازی، 704 نقطه از استان فارس به‌عنوان مناطق فاقد اینترنت و پوشش رادیویی و تلویزیونی شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: بر اساس پیش بینی‌‌های به‌عمل‌آمده، 390 نقطه از استان فاقد پوشش تلویزیونی و 200 نقطه نیز فاقد پوشش رادیویی شناسایی شد.

وی با اشاره به همکاری آموزش‌وپرورش با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این زمینه، گفت: با توجه به تأکید و پی گیری ویژه استاندار فارس در این زمینه، علاوه بر برقراری اتصال رایگان اینترنت برای بیش از1300 مدرسه روستایی بر بستر تلفن بی‌سیم، 230 مودم رایگان نیز در بین مدارس روستای، علاوه بر اینترنت رایگان توزیع شد.

اسماعیلی با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تخصیص اینترنت رایگان برای همکاران فرهنگی و همچنین مدارس شهری در سطح استان، گفت: از 13 تیرماه جاری نیز طرح توزیع رایگان اینترنت و مودم برای بیش از600 مدرسه روستایی آغاز شده است که با این اقدام دورترین مدارس فارس نیز از امکانات اینترنت رایگان برخوردار خواهند شد که می‌تواند زمینه ارائه خدمات اینترنتی برای آن منطقه را نیز فراهم آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت اینترنت رایگان آموزش وپرورش استان اینترنت رایگان رایگان اینترنت مدرسه روستایی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا اقدام لازم را برای تأمین و تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد این امکان و تکنولوژی در سطح استان را از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقا تکنولوژی سایت‌های موجود در دست اقدام دارد،

وی عنوان کرد: با احداث سایت جدید ارتباطی همراه اول در روستای «برده سره» از توابع شهرستان بروجرد از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات در قالب همین طرح که با تلاش همکاران اپراتور همراه اول انجام‌گرفته است تعداد ۲۴۳ خانوار با پوشش جمعیتی ۷۹۰ نفر اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند که می‌تواند در راستای رفاه حال مردم و دسترسی به خدمات الکترونیکی و همچنین توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران و آبادانی منطقه نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کد خبر 6079867

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲