Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گوهری دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:‌ شاید بازی با فولاد لغو شود با این حال تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم تا برای این بازی آماده باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد گوهری در خصوص پیروزی شب گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ‌

دیروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چند مساوی توانستیم به برد خوب و دلچسبی دست پیدا کنیم. همه بچه‌ها برای این برد زحمت کشیدند و از این اتفاق خیلی خوشحال هستیم.

گوهری در مورد درخشش مقابل ماشین‌سازی و ناکام گذاشتن بازیکنان حریف در گلزنی، گفت:

نهایت تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر توانستم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم، ممنون اعتماد مهدی تارتار و اینانلو (مربی گلرهای تیم) هستم. امیدوارم در بازی‌های بعدی همین روند را ادامه بدهم.

احمد گوهری دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص این که آیا در این بازی جور دفاع تیمش را کشیده عنوان کرد:

نه اینطور نیست، دفاع ما عملکرد خیلی خوبی داشت. تیم حریف برای مساوی یا باخت نیامده بود، آن‌ها هم می‌‌خواستند به برد برسند و خیلی خوب بازی کردند. اما ما توانستیم در نهایت با کمک همه بچه‌ها به این پیروزی برسیم.

احمد گوهری در مورد شیوع ویروس کرونا در تیم‌های مختلف لیگ برتری و اینکه آیا این مساله باعث نگرانی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان شده، اظهار داشت:

واقعیت این است که این بیماری وجود دارد و نمی‌شود کاری کرد. ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. اگر بگویند بازی کنید بازی می‌کنیم، اگر بگویند بازی نکنید، بازی نمی‌کنیم. اما به هر حال افرادی مثل من که سنشان کمتر است به این بازی‌ها نیاز دارند چون تنها منبع درآمد ما همین فوتبال است. ان‌شاالله بازیکنان همه تیم‌ها در سلامت باشند و خدا به همه سلامتی بدهد. این شرایط وجود دارد و نمی‌توانیم آن را تغییر بدهیم.

احمد گوهری در خصوص بازی هفته بیست و چهارم مقابل فولاد خوزستان و اینکه باید به اهواز سفر کنند گفت:

شاید این بازی لغو شود. صحبت‌هایی در این مورد مطرح شده، با این حال ما تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم تا برای این بازی آماده باشیم و برگزار شدن یا نشدن آن بنا به تصمیم سازمان لیگ خواهد بود.

احمد گوهری در مورد اینکه سه امتیاز ارزشمند مقابل ماشین‌سازی به دست آوردند و آیا این روند در بازی‌های بعدی ادامه‌دار خواهد بود، عنوان کرد:

ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که در ابتدا بازی‌های خوبی انجام بدهیم و بعد از آن به پیروزی برسیم. بقیه کار دست خدا است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در انتهای فصل جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان احمد گوهری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح

سردار مجید ابن الرضا در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تامین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

 رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است بنابراین باید به جزئیات اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم ایجاد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت