Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کمیسیون عمران، ترافیک وحمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ورود ۲۲ دستگاه اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان، گفت: نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی بخشی از نقشه راه شورای پنجم کرج بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی حاجی قاسمی در جلسه مشترک کمیسیون تحول اداری و کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج درخصوص گزارش لایحه شهرداری با موضوع جذب نیروی راننده پایه یکم و تعمیر کار اظهار داشت:  شورای پنجم کرج از بدو فعالیت سیاستگذاری و بنای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را داشت و  اواخر سال 97 حدود 30 دستگاه اتوبوس نو وارد شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  در سال 98 در 2 مرحله قرارداد خریداری 55 دستگاه اتوبوس منعقد گردید، افزود: با احتساب نوسازی 20 دستگاه اتوبوس فرسوده تاکنون، می‌توانگفت که شاهد پوست اندازی سیستم فرسوده و ناکارآمد اتوبوسرانی شهری هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک وحمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از فرسودگی اتوبوس‌ها، زمان نسبتاً طولانی سفر و ساختار فیزیکی نامناسب ایستگاه‌ها به عنوان مهمترین دلایل عدم استقبال شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یادکرد و بیان کرد: با انتخاب خیابان شهید بهشتی به عنوان پایلوت طرح مهندسی خطوط و ورود اتوبوس‌های نو به شهر، انتظار شهروندان در ایستگاه‌ها حداکثر به ده دقیقه می‌رسد و به زودی در 10 خط کاهش انتظار اعمال می‌شود. 

آغاز پویش مردمی"احترام به خط سفید" و راه‌اندازی اتوبوس ترافیکی در قم از قاب دوربینوضعیت شیوع بیماری کرونا در مشهد مقدس دوباره قرمز شد / مردم رعایت نکنند خطوط اتوبوسرانی محدود می‌شوداستفاده از ماسک در اتوبوس‌های شهری گرگان اجباری شد

حاجی قاسمی با بیان اینکه کرج به لحاظ مشکلات ترافیکی و زیست محیطی نیازمند توجه بیشتری است، عنوان کرد: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر استفاده کمتر از خودروهای شخصی و تک سرنشین برای تردد در مسیرهای درون شهری، همچنین به لحاظ اقتصادی نیز برای شهروندان مقرون به صرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در هر حال سرمایه گذاری نسبتاً سنگینی در این حوزه صورت گرفته و طی روزهای اخیر 22 دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان شد.

دادستانی و مقامات قضایی درخصوص قرار داد شرکت هدی ارقام ورود کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج نیز در همین جلسه اظهار داشت: طی قرار داد شهرداری با شرکت هدی ارقام، پروژه سیستم کارت بلیط الکترونیک با هدف تحقق شهر الکترونیک توسط شرکت ارتباطات هدی ارقام در شهر کرج از دو سال پیش در حال اجراست.

منصور وحیدی با بیان اینکه هدف ابتدایی در این طرح، تجهیز اتوبوس‌‏های این شهر به سیستم بلیط الکترونیکی و حذف وجه نقد و در ازای آن افزایش اتوبوس، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و سایر شرایط تفاهم نامه است، افزود: تاکنون این مهم محقق نشده و طرف قرار داد به تعهدات خود عمل نکرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج بااشاره به انتقاد از بکارگیری نیروهای جدید در شهرداری، بیان کرد: جذب نامتناسب نیرو موجب کاهش اثربخشی در شهرداری می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه از بابت منابع نیروی انسانی به بیراهه رفته‌ایم، عنوان کرد: مانع جذب نیروی کاردان و متخصص نیستیم؛ اما جذب نیرو باید با هدف و برنامه انجام شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی منابع نیروی انسانی را از شورای شهر شروع کنیم تا الگویی برای مناطق، سازمان‌های شهرداری و ادارات تابعه شهرداری شود.

انتهای پیام /ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش|حمل‌ و نقل یا هم‌ و‌ غم؟ / وضعیت نابه‌سامان ناوگان اتوبوسرانی زنجان با ۷۹ ‌اتوبوس فرسوده برخورد خودروی سمند با اتوبوس در چهارمحال و بختیاری ۵ کشته برجای‌ گذاشت + تصاویر فعالیت اتوبوس‌های شهری بوشهر به سبب افزایش بیماران کرونایی متوقف شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه اتوبوس رئیس کمیسیون ناوگان حمل اتوبوس ها نقل عمومی حمل و نقل شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی.آر.تی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی.آر.تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس