Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در این جلسه مشترک که به منظور ارائه پیشنهادات و راهکار‌های مناسب در مورد چگونگی برنامه‌های تیم‌های ملی بزرگسالان و گزینش نفرات با توجه به تقویم فنی مشروط اتحادیه جهانی و با لحاظ قراردادن شرایط بحرانی برگزار شد، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی مربیان تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی حضور داشتند و نفرات حاضر پیشنهادات و راهکار‌های خود را ارائه داده و در مورد آن بحث و بررسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی-یکی از موارد مهم مطرح شده در این جلسه با توجه به شرایط بحرانی، کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین مشخص شدن برگزاری قطعی مسابقات از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای برنامه ریزی به جهت شروع تمرینات بود.

از دیگر موارد عنوان شده فرصت کم لحاظ شده تا شروع مسابقات جهانی و عدم امکان اجرای چرخه انتخابی بود و پیشنهاد شد که مبنای انتخاب کشتی گیران طبق ضوابط سال گذشته باشد.

همچنین با در نظر گرفتن اولویت حفظ سلامتی کشتی گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مورد شرایط برگزاری تمرینات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس برآیند نتایج این جلسه به صورت مکتوب جهت تصمیم گیری به رئیس فدراسیون کشتی ارائه خواهد شد تا با بررسی‌ها و تمهیدات لازم، نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم های ملی سرمربی کشتی کشتی سرمربی تیم های ملی ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و مدیر فنی تیم کشتی آزاد مازندران گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود و ضمن آنکه شکست تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کشورمان برداشت.

به گزارش مشرق، سیدمراد محمدی در خصوص مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا اظهار داشت: این پیکارها در حالی برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن مربوط به مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم بود که آرون بروکس جوان توانست در ۲ مبارزه دیوید تیلور را شکست دهد. به طور قطع مشخص شدن ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا تا حدودی به نفع کشتی‌گیران ما در المپیک پاریس خواهد شد چرا که بار روانی زیادی را از دوش ملی‌پوشان ما برداشته است. البته نباید از این موضوع غافل شد که این نفرات جوان می‌توانند تهدید جدی در المپیک نه تنها برای ملی‌پوشان کشورمان بلکه برای سایر مدعیان باشند.

وی این راهم گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود چرا که اکنون بار روانی به دلیل غیبت تیلور از کشتی کشورمان برداشته شد. پیروزی مقابل این حریف آمریکایی به طور قطع به تفکر و آنالیز دقیق کادر فنی تیم ملی بازمی‌گردد. مهم‌ترین اتفاقی که رخ داد مربوط به تغییر نفرات جوانی بود که به جای بزرگانی از جمله جی‌دن کاکس، توماس گیلمان و جردن باروز انتخاب شدند. البته کایل اسنایدر و کایل دیک نیز از نفرات باتجربه آمریکا در المپیک به حساب‌می‌آیند که می‌توانند در پاریس رقبای خود را به چالش بکشند.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۰۶ جهان در گوانگژو چین ادامه داد: حضور تیلور بار روانی زیادی را به کشتی ما تحمیل می‌کرد. تیلور به دلیل آمادگی خوب بدنی، شرایط را برای نماینده کشورمان طی این سال‌ها سخت کرده بود و همه رقبای او از جمله یزدانی، فشار و استرس زیادی مقابل او متحمل می‌شدند.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه همچنین در خصوص بازگشت کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد به روی تشک، گفت: حسن یزدانی با نظر پزشکان ۱۵ اردیبهشت ماه به روی تشک بازخواهد گشت و پس از آن سرمربی و کادر فنی در خصوص او تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد