Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق منچستریونایتد انتظار دارد هندرسون در فصل 21-2020 دروازه بان دوم یونایتد باشد. 

طرفداری - دوایت یورک به توانایی های داوید دخیا ایمان دارد ولی منچستریونایتد را به برگرداندن دین هندرسون تشویق کرده است.

به گزارش MEN، داوید دخیا 29 ساله که چندی پیش قرارداد بلند مدتی با شیاطین سرخ امضا کرد، هنوز سال های زیادی را پیش روی خود می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود یکسری اشتباهات از او باعث شده است تا پروژه بازگشت هندرسون از شفیلدیونایتد به منچستریونایتد توسط برخی هواداران شیاطین سرخ کلید بخورد. 

 

یورک اعتقاد دارد هندرسون باید سال بعد به اولدترافورد برگردد تا کم کم در ترکیب یونایتد جا بیافتد. 

من مشکلی با دخیا ندارم. مردم فراموش می کنند همه ما مدتی در چنین وضعیتی قرار داشتیم. او به مدت سه-چهار فصل بهترین بازیکن منچستریونایتد بود. اغلب مردم به گذشته نگاه نمی کنند و به یاد نمی آورند که او چقدر فوق العاده بود. متأسفانه مردم حافظه کوتاه مدتی دارند. او هنوز یک دروازه بان بزرگ است. داوید پیشرفت بسیار زیادی داشت و ما تا چند سال قبل احتمالا از بهترین دروازه بان جهان صحبت می کردیم. از نظر من او هنوز شماره یک است و اگر من در جایگاه اوله (گونار سولسشر) بودم، از او حمایت می کردم. همه ما اشتباه می کنیم. انتظار دارم در آینده بهتر کار کند و مطمئن هستم همین اتفاق می افتد. شکی ندارم تا مدت ها در یونایتد می ماند. 

یورک اضافه کرد:

به عقیده من باید با خود بازیکن صحبت کرد. مدیریت افراد یعنی همین ولی هر کسی بهترین بازیکنان را در تیمش می خواهد. هندرسون پیشرفت خوبی داشته است. به نظرم حالا می توان او را در تیم ادغام کرد. به نظر من، دخیا شماره یک است ولی می توان به هندرسون در سایر مسابقات میدان داد. دخیا برای سرحال بودن به رقابت نیاز دارد. چیزی که در دوران حضور من در یونایتد به چشم می خورد، وجود رقابت سالم در تمرینات بود. اگر لغزشی داشتیم و خوب کار نمی کردیم، مربی ما را عوض می کرد و همین باعث می شد همیشه حواس مان را جمع کنیم. فکر می کنم اوله تلاش خواهد کرد تا دوباره چنین فضایی را درون تیم بسازد. برگرداندن هندرسون، اجازه دادن به او برای سازگاری با اوضاع و جمع شدن حواس دخیا مبحثی است که ارزش مطرح شدن را دارد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!